• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • نشست صمیمانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با رئیس هیئت مدیره پالایش نفت بندرعباس

نشست صمیمانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با رئیس هیئت مدیره پالایش نفت بندرعباس

در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و حمایت های بخش صنایع در توسعه و تعمیق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان، نشست صمیمانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و هیئت همراه با جناب مهندس جعفری رئیس محترم هیئت مدیره پالایش نفت بندرعباس، برگزارشد.

به گزارش شرجی؛ در این جلسه اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، به برنامه های این اداره کل در راستای رونق بخشیدن به مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر  پرداخت و به استفاده از توانمندی های صنایع استان در حمایت از تولیدات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اشاره نمود.

از دیگر جنبه های این نشست رایزنی برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به کارمندان بخش صنایع و خانواده آنها از قبیل آموزش های فرهنگی و هنری، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، داستان نویسی، انیمیشن سازی، قصه گویی عکاسی، بازیگری و… بود.

مهندس جعفری رئیس هیئت مدیره پالایش نفت بندرعباس، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ  ارشاد اسلامی هرمزگان در مجموعه نفت بندرعباس، بسته پیشنهادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای کارکنان و خانواده محترمشان را غنیمت شمرده و از  رونق  و تنوع بخشیدن  فعالیت‌های فرهنگی و هنری  در مجموعه شهرک مروارید استقبال نمود.

ایشان خواستار برنامه های مداوم و پایدار در این مجموعه برای ۵۰۰۰ نفر از کارکنان مجموعه و حدود ۱۲۰۰ نفر دانش آموز در مجموعه شهرک مروارید شدند.

در پایان بمنظور تحقق اهداف ترسیمی، مقرر شد تفاهم نامه ای در این قالب بین دو مجموعه تنظیم و اجرایی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید