معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: ۳۳۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ۳۳۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود.

به گزارش شرجی، محمد میردادی از تعداد بالا و تنوع موضوع آثار گفت و افزود: ۳۳۰ هزار جلد کتاب در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از چهار سال وقفه، نمایشگاه کتاب هرمزگان با شکل خاص موضوع محور با یک تجربه جدید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: این نمایشگاه یکی از مطالبات فرهنگیان استان هرمزگان پس از کرونا بود که به همت خانه کتاب و ادبیات ایران و پیگیری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شد.

میردادی اذعان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی عرضه می‌شود و علاوه بر آن ناشران استان هم به شکل مستقیم محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کنند.

او تاکید کرد: ۲۵ هزار عنوان کتاب، ۳۳۰ هزار جلد کتاب در ۲۹ راهرو به علاقه‌مندان کتاب با ۳۰ درصد تخفیف با ارائه کارت ملی تا سقف ۱ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

محمد میردادی با ابراز امیدواری از استقبال خوب قشر فرهنگی استان از نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، استانداری هرمزگان، فرمانداری شهرستان بندرعباس و صنایع غرب بندرعباس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *