سی و نهمین جشنواره موسیقی آیینی و سنتی فجر به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی آیینی و سنتی فجر استان هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مرادزاده فرماندار بندرلنگه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش شرجی، اختتامیه جشنواره موسیقی آیینی سنتی فجر بخش استان هرمزگان، سه شنبه شب با حضور مسئولان، هنرمندان و با استقبال گسترده مردم شهر تاریخی بندرلنگه در سالن گوهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه برگزار شد.

اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر و تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در تمام برنامه های فرهنگی که در استان برگزار شده است مانند نمایشگاه کتاب هرمزگان حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان بوده است و از هم اکنون با تاکید و دستور ایشان دبیرخانه جشنواره ملی خلیج فارس کار خود را آغاز کرده است که جا دارد در اینجا از زحمات استاندار سخت کوش استان تقدیر و تشکر نمایم.

جهانگیری گفت: ما امسال میزبان هنرمندان موسیقی در شهرستان بندرلنگه بودیم و  هشت گروه آیینی سنتی استان هرمزگان از شهرستان های حاجی آباد، بندر کنگ، بندر لنگه، رودان، هرمز، جاسک و بندرعباس طی  روزهای یکشنبه و دوشنبه به میزبانی شهرستان بندرلنگه به اجرای برنامه پرداختند.

جهانگیری دوران خدمت در شهرستان بندرلنگه را از دوران خوش خدمت یاد کرد و گفت: بنده در گذشته که به عنوان خدمتگزار در این شهرستان بودم بهترین دوران خدمت برای من محسوب می شود.

ایشان از زحمات فرماندار و شورای شهر بندرلنگه و از تمامی کسانی که در برگزاری این رویداد همکاری کرده و ساعات شادی را برای مرم خلق کردندتشکر نمود.

گفتنی است: آیین اختتامیه جشنواره موسیقی آیینی سنتی فجر استان هرمزگان سه شنبه ۱ اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فرهنگسرای گوهر بندر لنگه، پذیرای حضور علاقه مندان  خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *