برگزاری نشست خبری چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس

نشست خبری چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، استاد رضایی، معاونین و اصحاب رسانه استان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت عید فطر گفت: این توفیق نصیب ما شد که در سال جدید در خدمت همکاران و اهالی رسانه استان باشیم و به نوبه خود سالی پربرکت را از خداوند خواستارم.

جهانگیری گفت: هر وقت که اردیبهشت ماه فرا می رسد عموم مردم به ویژه مردم هرمزگان و همکاران و اهالی رسانه منتظر برگزاری جشنواره خلیج فارس هستند تا یک اتفاقی در حوزه شکل گیرد.

جهانگیری ادامه داد: سیزده دوره از این جشنواره به پایان رسیده است و در این دوره می خواهیم با همفکری و همکاری عزیزان جشنواره بهتری را برگزار نماییم.

وی بیان کرد: در این دوره از جشنواره ۱۱ برنامه جهت اجرا برنامه ریزی شده است که تعدادی از آنها در سطح ملی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: در بخش موسیقی خلیج فارس ۳۲ اثر موسیقی در جشنواره شرکت کرده اند که ۱۰ اثر در بخش پایانی بصورت غیر رقابتی، نواحی و محلی که با فرهنگ مردم ایران عجین شده است اجرا می شود.

شایان ذکر است: در این رویداد فرهنگی و هنری گروه های موسیقی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان،گیلان، ایلام، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری شرکت دارند.

 گفتنی است: در پایان این نشست پوستر چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاد علی رضایی و جمعی از معاونین رونمایی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید