حضور کانون های تبلیغاتی در حوزه فرهنگ و هنر همیشه پررنگ بوده است

اسمعیل جهانگیری در جلسه با مدیران کانون های تبلیغاتی استان هرمزگان در خصوص برگزاری چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس گفت: حضور کانون های تبلیغاتی در حوزه فرهنگ و هنر همیشه پررنگ بوده است.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری در این جلسه ضمن تبریک اعیاد گذشته خدمت مدیران کانون های تبلیغاتی و مدعوین جلسه بیان کرد: بسیار خرسندیم که حوزه تبلیغات در سطح شهر بسیار پرتلاش است و این نشان از وجود نیروهای متخصص و کارآمد در این حوزه در استان می باشد.

جهانگیری گفت: تعامل بسیار خوبی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با کانونهای تبلیغاتی در شهر بندرعباس و شهرستان ها حاکم است و تخلفات در این حوزه بسیار ناچیز است که قابل گفتن نیست و این نشان از این است که این حوزه در مدار قانون و هماهنگ حرکت می کند.

جهانگیری در ادامه بیان داشت: جشنواره چهاردهم خلیج فارس در حالی برگزار می شود که در دو دوره گذشته برگزاری جشنواره با مدیریت بنده این جشنواره در حد خلیج فارس برگزار نشده است و امیدواریم که با تعامل و همفکری دوستان این دوره نسبت به سالهای گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی گفت: در هر برنامه ای که مردم و نهادها و تشکلهای مردمی مشارکت داشته اند و کارها به آنها واگذار شده است عملکرد بهتری داشته است و امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل دوستان و دلسوزان این برنامه فرهنگی را که متعلق به همه مردم است به بهترین شکل برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان ادامه داد:  از مدیران کانون های تبلیغاتی در خصوص تبلیغات شهری جشنواره خلیج فارس می خواهیم که به هر میزان که در توان دارند بخشی از کار را بر عهده گرفته و فضای شهر را طوری نمایش دهند که هر شخصی که وارد شهر می شود بداند که برای خلیج فارس یک رویدادی اتفاق افتاده است.

گفتنی است: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ماه در تالار آوینی  بندرعباس برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید