حضور جوان ترین مدیر موسس باشگاه کتابخوانی در نمایشگاه کتاب

نماینده باشگاه‌های کتابخوانی هرمزگان در نمایشگاه کتاب گفت: یکی از رسالت هایم مشاوره برای ایجاد باشگاه کتابخوانی است.

به گزارش شرجی، مائده غریب نواز مدیر و موسس باشگاه کتابخوانی «شادیتاب» کم سن و سال‌ترین مدیر باشگاه کتابخوانی در استان هرمزگان است که به عنوان نماینده باشگاه‌های کتابخوانی در استان هرمزگان نیز در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان حضور دارد و فعالیت‌های چشمگیری دارد.

این تسهیلگر موفق حوزه کتاب در خصوص فعالیت هایشان گفت: در نمایشگاه برنامه‌های ادبی، قصه‌گویی، کتابخوانی، نقاشی، کاردستی و بازی را به صورت هدفمند در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای مراجعه کنندگان دارم و در انجام این مسئولیت، والدینم نیز همراه و همپای من هستند.

 غریب نواز ادامه داد: علاوه بر این فعالیت‌ها، فرصتی فراهم شده که به کسانی که تمایل دارند باشگاه کتابخوانی ایجاد کنند مشاوره بدهم. زیرا به عنوان نماینده باشگاه کتابخوانی در استان هرمزگان یکی از رسالت‌ها و وظایف من این است به کسانی که دوست دارند فعالیت کتاب محور منسجم داشته باشند در زمینه با راه‌اندازی باشگاه کتابخانه کمک کنم و همچنین کتاب‌هایی با این موضوع را به منظور

این مولف نوجوان بندرعباسی افزود: برای اولین حضور در نمایشگاه بسیار راضی هستم و تجربیات ارزشمندی کسب کردم که خیلی کاربردی بود.

یادآور می شود: مائده غریب نواز زاده ۱۸ شهریور ۱۳۸۹ بندرعباس است. وی دو سال پیاپی رتبه اول قصه گویی کودک و نوجوان کشور را کسب کرده است. او پدیده قصه گویی، تهیه کننده و بازیگر نمایش کرونا است. این نمایش رتبه برتر جشنواره جابرابن حیان را در سال ۱۳۹۹ به دست آورد. مائده برگزیده جشنواره رضوی در سال ۱۳۹۶ و همچنین برگزیده جشنواره رضوی در سال ۱۳۹۶ و همچنین برگزیده بخش عروسک های نمایشی مهرواره جادوی عروسک ها در سال ۱۴۰۰ است. او نویسنده کتاب «خوب سخن گفتن» و دارای مدرک فن بیان، مجری گری و گویندگی، شاهنامه خوانی و نقالی از موسسات معتبر از جمله مدرک مجری گری تحت لیسانس آکادمی MPT اتریش است.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس در حال برگزاریست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *