برگزاری دومین جلسه هم اندیشی نمایشگاه کتاب هرمزگان

دومین جلسه هم اندیشی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با حضور اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاون فرهنگی و رسانه و معاون توسعه مدیریت و منابع و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، جهانگیری در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه رجب بیان نمود: در هفته گذشته ما میزبان هیات دولت بودیم و الحمدولله برکات و مصوبات خوبی را در حوزه فرهنگ و زیرساختی برای استان به همراه داشت که امیدواریم این منابع در سال جدید به استان ما اختصاص یابد.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه کتاب امسال “خانه کتاب” بیشتر هزینه ها را متقبل کرده است و ما به جد پیگیر تعهداتی هستیم که به استان محول شده است و باید با تلاش همکاران این نمایشگاه را همانند سال های گذشته به بهترین شکل برپا کنیم.

جهانگیری بیان کرد: از روز دوشنبه سازه غرفه ها وارد استان خواهد شد و ۱۹ بهمن ماه کتاب ها وارد استان هرمزگان خواهد شد و انشالله ۲۱ بهمن ماه نمایشگاه کتاب افتتاح می شود.

ایشان افزود: برنامه نقشه نمایشگاه طراحی و آماده شده است و ارگان هایی که درخواست غرفه در این نمایشگاه را دارند مشخص شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی دستگاه های دیگر اجرایی استان از جمله استانداری هرمزگان و شهرداری و صنایع قول همکاری را داده اند و امیدواریم همانگونه که در سال های گذشته ما را همراهی کرده اند امسال نیز در این رویداد بزرگ فرهنگی ما را یاری نمایند.

شایان ذکر است: در ادامه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل گزارشی از روند اجرای نمایشگاه و تفکیک انجام وظایف به کمیته های برگزاری جشنواره ارائه کرد و مقرر شد اعضای کمیته ها مشخص و وظایف هر کدام به آنها محول شود.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *