نشست خبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان

نشست مطبوعاتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور اهالی رسانه و معاونین در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری در نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عید مبعث را تبریک گفت و بیان داشت: ما در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، بهار رویدادهای فرهنگی را در استان در پیش خواهیم داشت.

جهانگیری بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی در این دهه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان است که با وقفه چهار ساله به شکل متفاوت از سال های گذشته برگزار و پیگیر آن هستیم که این نمایشگاه بعد از بندرعباس به جزیره کیش منتقل شود.

وی به شیوه برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال شیوه برگزاری جشنواره عوض شده است و دیگری نیاز به حضور به بانک جهت خرید بن تخفیف نیست و هر شخصی می تواند با یک کدملی ۳۰ درصد تخفیف دریافت کند.

امسال ما ۱۰ میلیارد ریال یارانه کتاب در نمایشگاه اختصاص داده ایم و هر شخص با خرید ۱ میلیون تومان می تواند از ۳۰ درصد تخفیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهرمند شود.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد ناشران در این نمایشگاه تاکنون ۳۵۰ ناشر هستند که ناشران استانی هم به آن اضافه خواهند شد و در کل ۲۵۰۰۰ عنوان در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان اضافه کرد: امسال در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب، برنامه های فرهنگی متنوع شامل شبهای فرهنگی شهرستان، باشگاه کتاب و کتابخوانی، رونمایی از آثار مولفان، جلسات نقد و بررسی از کتاب مولفان و… برگزار می شود.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه ها در سه راه جهانبار برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *