تمدید ارسال آثار هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ بیان داشت: در بخش موضوعی جشنواره موضوعات تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی، فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف روایت صحیح واقعیت ها و پیشرفت های متنوع استان در قالب جهاد تبیین، میهن دوستی و انسجام ملی، خلیج فارس وحدت و همدلی، رویدادهای ماندگار استان، کالابرگ الکترونیک و امیدآفرینی در اولویت هستند.

وی افزود: بخش های اصلی جشنواره شامل خبر، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس خبری، تیتر و چند رسانه ای می باشد.

ایشان در ادامه بیان نمود: بخش ویژه جشنواره فرزندآوری و جوانی جمعیت است که جوایز ارزنده ای همراه با تندیس جشنواره و لوح تقدیر به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت و آثار تولید شده از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

گفتنی است: مهلت بارگذاری آثار تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ و اختتامیه جشنواره ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با روز خلیج فارس می باشد. متقاضیان آثار خود را به تارنمای معاونت امور مطبوعاتی اطلاع رسانی، به آدرس   khalifars.prssfestival.ir  ارسال نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *