آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال با رضا هنگام پور برگزار شد

آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال با رضا هنگام پور برگزار شد

آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال با رضا هنگام پور که توسط تلویزیون اینترنتی شرجی از ماه گذشته آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر با حضور هنگامه هنگام پور، رضا هنگام پور، فرخ شرف، سجاد راهی زاده، هادی رفیعی و فرزاد آغری به کار خود پایان داد.

مدیر مجله آنلاین شرجی در آئین پایانی این چالش ورزشی، گفت: چالش مهارت فردی بسکتبال با رضا هنگام پور توسط تلویزیون اینترنتی شرجی با هدف دعوت به خانه ماندن و استعدادیابی بسکتبال نیز با مدیریت رضا هنگام پور عضو اسبق تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد.

محمد جواد رسولی با بیان اینکه سعی کردیم در این مدت بتوانیم با برگزاری برنامه های مختلف مقداری از خستگی روحی که به واسطه شیوع کرونا در جامعه بوجود آمده بود را کاهش دهیم، اظهار کرد: تحرک و ورزش جایگزینی ندارند و در این شرایط که ماندن در خانه نیز بر هر امر دیگری واجب است سعی کردیم با برگزاری چالش مهارت فردی بسکتبال با همکاری رضا هنگام پور از برترین های تاریخ ورزش هرمزگان حرکتی در جهت تحرک ورزشی در منزل و همچنین استعدادیابی بسکتبال را انجام داده باشیم.

وی در پایان از همکاری جامعه بسکتبال و مشارکت ۹۸ نفری در ارسال کلیپ های بسکتبالی تقدیر کرد و افزود: تا پایان سال برنامه های مختلفی را در تلویزیون اینترنتی شرجی برای مشارکت مردم و اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان و ورزشکاران تدارک دیده ایم که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مدیریت فنی این چالش ورزشی، گفت: کرونا باعث شد تا نگاه انسان ها به زندگی تغییر پیدا کند و به نوعی اکنون دیگر باید نوع یا سبک جدیدی از زندگی با کرونا را تجربه کنیم.

رضا هنگام پور با اشاره به اینکه زندگی با کرونا شرایط و آداب جدیدی دارد اما ورزش عضو جدایی ناپذیر آن است و باید به هر طریق حتی در منزل تحرک و ورزش را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد مدیران تلویزیون اینترنتی شرجی چالش مهارت های فردی بسکتبال را با هدف تحرک و کشف استعدادهای بسکتبالی در سطح استان برگزار کردیم، تصریح کرد: این حجم از استقبال و ارسال کلیپ های مختلف نشان داد علاقه به این ورزش توپی در سراسر استان وجود دارد.

عضو اسبق تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه با وقاع وجود این تعداد استعداد من را به آینده بسکتبال هرمزگان امیدوار کرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم از بین نفرات برتر دو تا سه بازیکن در آینده می توانند ملی پوش شوند.

هنگام پور در پایان گفت: با همکاری تلویزیون اینترنتی شرجی بزودی برنامه های مختلف و جذابی را در رشته بسکتبال رقم خواهیم زد.

لازم به ذکر است، در پایان “متین جریده، پارسا رضایی نسب، اهورا نیکخواه، امیر علی جعفری، امیر علی ابوالپور و ماهان سفیدان زاده” در سه رده میکور، مینی و آزاد بخش آقایان و “زهرا ابوالپور و زهرا حق جو” در بخش بانوان حائز رتبه برتر از نگاه داوران شدند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *