استقبال قابل توجه علاقه مندان از استعدادیابی خواننده بَش

استقبال قابل توجه علاقه مندان از استعدادیابی خواننده بَش

استعدادیابی خوانندگی معین راهبر با نام خواننده بَش در هفته اول آغاز به کار با استقبال فوق العاده مخاطبین و ارسال بیش از ۱۷۰۰ اثر مواجه شد.

تهیه کننده این استعدادیابی در گفت و گو با شرجی، افزود: خوشبختانه استقبال علاقه مندان با توجه به فعالیت این استعدادیابی در فضای مجازی و تبلیغات دست به دست علاقه مندان بیش از حد تصورمان بوده به نوعی که با ارسال بیش از ۱۷۰۰ اثر مواجه شدیم.

آرش حسینی با اشاره به اینکه ارسال گسترده آثار باعث شد تا تعداد اپراتورهای پاسخگو آثار و مخاطبین را افزایش دهیم و روند پاسخگویی را سرعت بخشیم، اضافه کرد: گرچه پاسخگویی با این حجم از استقبال امری سخت و دشوار است اما سعی مان بر این است زمان پاسخگویی را به کمترین زمان ممکن برسانیم.

وی با بیان اینکه با توجه به طراحی سایتی جامع و کامل تمامی ابهامات و سوالات مخاطبین را به نوعی پاسخ داده ایم، عنوان کرد: بازهم بنده و تمامی همکارانم در استعدادیابی خواننده بَش نیز تمام و کمال آماده پاسخگویی به تمامی ابهامات و سوالات هستیم.

حسینی ابراز امیدواری کرد پس از ۲۷ خردادماه و فرصت پایانی ارسال آثار بتوانیم برنامه های بعدی این استعدادیابی که به صورت مرحله به مرحله پیش خواهد رفت را اعلام کنیم.

وی در پایان گفت: افتخار می کنیم آغاز همچین حرکت عظیمی را از استان هرمزگان زدیم زیرا هرمزگان را می توانیم یکی از مهدهای موسیقی کشور دانست و خون آن در تمامی منازل هرمزگانی ها در جای جای سواحل نیلگون خلیج فارس ساری و جاری است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید