فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «شرجی» برگزار شد

مسابقه استعدادیابی خوانندگی «شرجی» با معرفی استعداد درخشان این مسابقه به کار خود پایان داد.

به گزارش صبح ساحل، فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی شرجی با حضور ۶ فینالیست، یکشنبه ۳دی‌ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار و «محمدامین معتمد» به عنوان استعداد جوان این دوره از مسابقه استعدادیابی خوانندگی شرجی برگزیده شد.

در این مسابقه که باحضور پرشور مخاطبان همراه بود، هریک از شرکت‌کنندگان به اجرای دو قطعه موسیقی پرداختند و داوران آثار آن‌ها را بررسی و تحلیل کردند.

راه‌یافتگان به فینال، آقایان «حسین رمضان‌نیا»، «ایلیا قاسمی»، «سیدحسین حسینی‌نسب»، «میثم مهنا»، «امیرحسام بیضایی» و «محمدامین معتمد» بودند.

همچنین داوری این دوره از مسابقات را «معین راهبر» (خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده)، «فرشید ادهمی» (خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده)، «فرامرز امیری» (صدابـردار اجراهای زنده) و «مرجان هدایت» (خواننده و مدرس آواز) برعهده داشتند.

«رضا صادقی»، خواننده و هنرمند پرآوازه هرمزگانی نیز به‌عنوان دبیر این دوره از مسابقات استعدادیابی خوانندگی شرجی در کنار هنرمندان جوان هرمزگانی حضور داشت.

«مهراب بهرامی»، «صابر آرامباش»، «فرشاد فرزاد پور»، «علی ابوالقاسمی» و «رضا آزاددریایی» نیز از مشاوران این دوره از مسابقه بودند.

مسابقه‌ای برای خلق فرصت و امید

رضا صادقی، هنرمند نام آشنای هرمزگانی و دبیر این دوره از مسابقه در پیامی ویدئویی گفت: «امیدوارم این اتفاق مبارک بتواند روزهای جذابی را برای جوانان ما رقم بزند و فرصت و سوسوی امیدی برای یک نور بزرگ و اتفاق بزرگ‎تر در سطح ملی و بین‌المللی باشد».

او اضافه کرد: «جوانان استان و شهر من، لیاقت همه خوبی‌ها را دارند، چون می‌دانم برگرفته از چه اصالتی هستند».

صادقی ضمن تبریک به برگزیده این مسابقه گفت: «به آن‌هایی که از واژه «بَرندگی» جامانده‌اند می‌گویم که فرصت‌ها زیاد است. این مسابقه فقط یک جرقه است و اصل نور خود شمایید».

استعدادهای شگفت‌آور هرمزگان

معین راهبر، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده که داوری این دوره از مسابقات استعدادیابی خوانندگی شرجی را برعهده داشت، گفت: «خیلی خوشحالم که به عنوان داور در این جشنواره حضور داشتم».

وی افزود: «یکی از افتخارات زندگی من این بود که توانستم در نقطه‌ای باشم که این استعدادهای جوان و شگفت‌آور را که دیده نشده‌اند در استانم ببینم. دیدن چنین استعدادهایی برایم غیرقابل حدس بود».

راهبر در ادامه گفت: «از تیم شرجی برای خلق این موقیعت و مسابقه تشکر می‌کنم که باعث شد ما بتوانیم این استعدادها را ببینیم، کشف و معرفی کنیم و درنهایت به آن‌ها نیرویی بدهیم که بتوانند راه‌شان را پیدا کنند و نماینده خوبی از استان در کشور و دنیا باشند و با افتخار بگوییم که هرمزگانی هستیم».

پرورش استعدادهای موسیقی استان

«محمدجواد رسولی»، مدیر رسانه شرجی درمورد روند اجرای مسابقه گفت: «۹۵نفر در این مسابقه شرکت کردند و مسابقه در سه مرحله برگزار شد؛ مراحله اول راستی‌آزمایی بود و ۲۰نفر به مرحله دوم مسابقه راه یافتند. در مرحله دوم نیز پس از داوری اجرای شرکت‌کنندگان ۱۰نفر به مرحله بعدی رسیدند. در این مرحله با انتخاب داوران ۶نفر برای راه‌یابی به فینال برگزیده شدند».

وی هدف از برگزاری این مسابقه را کشف استعدادهای جدید در موسیقی هرمزگان عنوان کرد و افزود: «موسیقی هنری پرخرج است و هدف ما این است که به استعدادهای جوانی که فرصت معرفی خود را نداشته‌اند کمک کنیم».

رسولی ضمن اشاره به استقبال زیاد از مسابقه از داوران، دبیر و مشاوران مسابقه تشکر کرد.

دست پُر هرمزگان در موسیقی

محمدامین معتمد، استعداد برتر این دوره از مسابقات نیز گفت: «از تیم شرجی، مشاوران و داوران تشکر می‌کنم. همه‌چیز عالی پیش رفت و حس خوبی داشت. این اتفاق شروع کار است و مطمئنا استان هرمزگان هنوز هنرمندان زیادی را در دل خود دارد و چیزهایی زیادی برای ارائه در زمینه موسیقی در این استان وجود دارد. امیدوارم برنامه‌های این چنینی را در استان همیشه ببینیم».

او درمورد برنامه‌های خود برای آینده گفت: «تمرکزم را روی موسیقی می‌گذارم و باید روی خودم کار کنم، نقاط قوتم را ارتقا دهم و نقاط ضعفم را از بین ببرم. راه زیادی در پیش دارم».

   فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «شرجی» برگزار شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *