تعداد بخش های جشنواره موسیقی شرجی به شش بخش افزایش یافت

تعداد بخش های جشنواره موسیقی شرجی به شش بخش افزایش یافت

سومین جشنواره موسیقی شرجی با هدف معرفی برترین آثار تولید و منتشرشده سال ۹۸ استان هرمزگان آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با شرجی، افزود: با همکاری شرکت نوین تاک هرمز و مجله آنلاین شرجی برای سومین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره موسیقی شرجی کردیم.

احمد معلم زادگان با اشاره به اینکه در سومین دوره این جشنواره نیز تعداد بخش‌های مورد داوری نیز افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بخش‌های ترانه، آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی چهار بخش مورد داوری در سومین دوره جشنواره موسیقی شرجی است.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان نیز بخش‌های کاور و تیزر نیز به بخش‌های جشنواره شرجی افزوده شد، اضافه کرد: امیدواریم با افزوده شدن بخش‌های مختلف علاوه بر استقبال چشمگیر شاهد رقابت بیشتر و نزدیک‌تر شرکت‌کنندگان باشیم.

معلم زادگان با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره از ۱۳ خردادماه منتشر و تا ششم تیرماه علاقه‌مندان جهت ارسال آثار فرصت دارند، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتس اپ آثار خود را همراه با شناسنامه اثر به شماره ۰۹۰۲۱۷۹۶۲۲۵ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره نیز با داوران سرشناس و با تجربه و مطرح استان هرمزگان در بخش‌های مختلف موسیقی برای حضور در جشنواره شرجی مذاکره شده است، ادامه داد: طی روزهای آینده لیست داوران جشنواره شرجی اعلام خواهد شد و امیدوارم بتوانیم در سومین سال برگزاری جشنواره شرجی شاهد بالا رفتن کیفیت آن شویم.

دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی شرجی در پایان از همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره تقدیر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *