به شوق دیدن شادی هوادارانم با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم

 

“ایوب گلزاری” خواننده نسل جوان هرمزگان که در سال‌های گذشته با ترانه روز اول(سوزنعشی) و سیاه جای خود را کم‌کم در بین اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به آن باز کرده بود این بار با انتشار نوع متفاوتی از اجرای ترانه روز اول قصد دارد بازهم در این ایام خانه‌نشینی و کرونا بازهم خاطرات ماندگاری را برای شما بسازد.

گلزاری در گفت‌وگو با شرجی، با بیان اینکه قصد دارد در سال ۹۹ با قدرت و توان بیشتر لحظات زیباتری را برای طرفدارانم رقم بزنم، افزود: امیدوارم در این راه با کمک تمامی دوستانم و حمایت و نظرات هوادارانم بتوانم ذره‌ای در شاد کردن و ساختن لحظاتی ماندگار نقش داشت باشم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید به‌طور حتم پرکارتر از گذشته و با تلاش بیشتر به کار خود ادامه می‌دهم، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کار کردن سخت‌تر از قبل شده اما در این برهه حساس هم باز به شوق دیدن شادی هوادارانم با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم.

وی در پایان با تشکر از فرشید ادهمی در همکاری قطعه روز اول ابراز امیدواری کرد این قطعه به دل هوادارانش بنشیند و بتواند در آینده همکاری خود با فرشید ادهمی را بیشتر کند و افزود: به‌طور حتم در سال جدید با حمایت تمامی هنردوستان به‌ویژه دوستان در مجله آنلاین شرجی و سایر سایت‌های موسیقی هرمزگان در این مسیر به حمایت تک‌تک هوادارنم نیاز خواهم داشت.

ویدئوکلیپ “روز اول” با صدای ایوب گلزاری و هنرنمایی فرشید ادهمی نیزببینید : 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *