تعطیلی دو روزه یک تئاتر در پلاتو آفتاب بندرعباس به دلیل قطع برق

نمایشنامه‌خوانی «خوراکی مجاز» که بعد از چند ماه تمرین برای اجرا در پلاتو آفتاب آماده شده بود، دو شب متوالی به دلیل مشکل برق متوقف شد.

پارگی سیم‌های برق  کتابخانه‌ سید احمد خمینی، که پلاتوی آفتاب بندرعباس نیز در آنجا واقع شده، باعث از کار افتادن کولرهای پلاتو شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در گفت و گو با شرجی افزود : روز یکشنبه یکی از سیم های تیر برق جلوی ورودی مجتمع به دلیل اتصال یا افت فشار پاره شد و ما بلافاصله با اتفاقات برق تماس گرفتیم ، آمدن و سیم رو جمع آوری کردن و اظهار داشتن که برای تعویض سیم اقدام می کنند . اما متاسفانه نیامدند و روز اول گروه نمایشنامه خوانی نتوانستند اجرا کنند ، همچنین قرار شد  روز بعد بیایند که متاسفانه باز اقدامی صورت نگرفت تا برای روز دوم هم نتوانند گروه نمایشنامه خوانی به اجرا بپردازن ،  بعد از تماس های مکرری که با اتفاقات برق داشتیم بلاخره شب دوشنبه آمدن و مشکل برق پلاتو حل شد . برای من جای تعجب بود که بعد از ۲ روز این مشکل رو اتفاقات برق پیگیری کردن که امیدوارم این اتفاقات دیگر اتفاق نیوفتد .

ا.

به این ترتیب برای دومین شب‌ متوالی علاقمندانی که از نقاط مختلف بندرعباس و برخی دیگر از شهرهای استان برای دیدن این اجرا آمده بودند پس از تحمل گرمای زیاد مجبور شدند محل‌ را ترک کنند.

تعدادی از هنرمندان ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت به وجود آمده از تاخیر دو روزه برای تعویض یک سیم و همچنین وعده های مکرر و بی عمل  شرکت توزیع برق هرمزگان در این زمینه انتقاد کرده اند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید