• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • نمایندگان و کارمندان جعلی به دنبال سودجویی؛ مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب: از طرف وکیل قانونی پیگیری می کنیم

نمایندگان و کارمندان جعلی به دنبال سودجویی؛ مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب: از طرف وکیل قانونی پیگیری می کنیم

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب نسبت به نمایندگان و کارمندان جعلی و قلابی این شرکت و بستن قراردادهای بدون مجوز قانونی هشدار داد.

کیومرث مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شرجی، افزود: متأسفانه برخی از دوستان آشنا و نا آشنا دست به اقداماتی می‌زنند که نه در شأن خودشان است و نه در شأن شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب.

وی با بیان اینکه این دوستان با مدیر برنامه خوانندگان تماس گرفته و خود را سهامدار، نماینده رسمی و کارمند شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب معرفی می‌کنند، اظهار کرد: سپس درخواست اجرای برای خواننده موردنظر تحت عنوان شرکت هنرمندان خاک جنوب کرده و چون برخی این افراد در اطراف اجراهای شرکت هنرمندان خاک جنوب بوده و مدیر برنامه موردنظر با حساب اینکه این فرد را در آن زمان رویت کرده است بدون اینکه روح بنده و سایر مدیران شرکت هنرمندان خاک جنوب اطلاعی داشته باشند، با این درخواست موافقت می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه سپس این افراد خواننده موردنظر را با طرف قرارداد شرکت دیگری به بندرعباس آورده و قصد برگزاری کنسرت دارند، تصریح کرد: از طرفی ابتدا خود را نماینده شرکت هنرمندان خاک جنوب معرفی کرده اما در قرارداد با تهیه‌کننده، قرارداد به اسم شخص بسته می‌شود و بعدها آن فرد هم نمی‌تواند اعتراضی کند زیرا قرارداد با فرد بسته‌شده و به‌نوعی فرد فریب وعده آن نماینده قلابی و دروغین شرکت هنرمندان خاک جنوب را خورده است.

وی ادامه داد: این اتفاق نه‌تنها در بندرعباس بلکه در استان‌های دیگری همچون کرمان، بوشهر، خراسان شمالی و گیلان نیز اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب با بیان اینکه دوستانی هستند که در یک کنسرت در کنار ما هستند و عکسی یادگاری می‌گیرند اما روز بعد به دنبال سوءاستفاده از نام شرکت هنرمندان خاک جنوب هستند، اضافه کرد: فکر می‌کنم این پایان راه است و خوردن این پول‌ها هیچ آخر و عاقبتی ندارد و امروز شاهد هستیم، افراد زیادی در این امر شاکی بوده و به‌طور حتم به‌زودی از طرف وکیل قانونی با این افراد برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی این افراد آشنا و سال‌ها در کنار ما کار را آموخته‌اند، عنوان کرد: چنین اقداماتی در شأن این افراد نبوده و هشدار لازم را داده‌ایم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات شرم‌آوری نباشیم.

مرادی در پایان گفت: پول درآوردن از هر طریقی و دستاویز شدن به هر طریقی درست نبوده و این راه نیز پایان خوشی ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید