گزارش تصویری و ویدئویی نمایش افکار پریشان یک مرد

نمایش “افکار پریشان یک مرد” به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی ابوالقاسم احدیان و کاظم ذاکری که از ۹ تیرماه به روی صحنه رفته است تا ۱۴ تیر در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با شرجی، افزود: نمایش “افکار پریشان یک مرد” در مورد شخصیتی است به نام یدالله، مردی که به دنبال خودش می‌شود و می‌خواهد خودش را پیدا کند.

کاظم ذاکری تصریح کرد: در افکار پریشان خودش سفری در زمان دارد و با آدم‌های متفاوتی آشنا می‌شود از جمله دیوانه‌ای که ادعا می‌کند او را پیداکرده و یا قاب عکسی که فکر می‌کند ناجی این شخص است.

وی اظهار کرد: این نمایش در جشنواره ققنوس از طرف داوران به‌عنوان کار دوم شناخته شد، همچنین در این جشنواره مقام بازیگری دوم مرد، بازیگری سوم زن و نویسندگی دوم هم دریافت کرد.

ذاکری با اشاره به اینکه شاهد استقبال خیلی خوبی از تماشاگران هستیم، اظهار کرد: بعد از جشنواره ققنوس تصمیم گرفتیم در بندرعباس اجرای عمومی بگذاریم و خدا رو شکر که سومین اجرا را هم با استقبال مناسب مردم پشت سر گذاشتیم.

نویسنده این نمایش در گفت‌وگو با شرجی، افزود: افکار پریشان یک مرد در واقع قصه‌ای بود که از باورهای منطقه میناب بهره می‌گرفت.

جعفر قاسمی تصریح کرد: در باور ما به این شکل تعریف می‌شد که آدم‌هایی وجود داشتند به نام نسناس، خدا قبل از اینکه آدم را خلق کند نسناس را خلق کرد و این موجود آن‌قدر ظلم کرد که خداوند نسناس را از بین برد.

وی اضافه کرد: تنهایی یک انسان امروزی و افکار پریشانش را در نمایش افکار پریشان یک مرد به روی صحنه آوردیم.

گزارش ویدئویی این نمایش را ببینید :

همچنین گزارش تصویری این نمایش را با عکاسی مصطفی چشم براه ببینید :

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *