• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان: به دنبال فعالیت بر مبنای خرد جمعی و تصمیم‌گیری عقلایی هستیم

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان: به دنبال فعالیت بر مبنای خرد جمعی و تصمیم‌گیری عقلایی هستیم

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با بیان اینکه آموزشگاه‌های موسیقی یکی از اضلاع مهم و کاربردی انجمن موسیقی هستند، عنوان کرد: آموزشگاه‌ها هستند که در صوت پیاده‌سازی اصول تدوین‌شده می‌توانند نوازندگان و هنرمندان آینده را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار شرجی، احمد پاداش در جلسه با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های موسیقی شهر بندرعباس، افزود: به دنبال آن هستیم تا موسیقی را در استان هرمزگان به‌صورت اصولی نهادینه و افراد بر پایه آموزش و فراگیری موسیقی از پایه به درجات بالاتر برسند.

وی با بیان اینکه باید در هر موضوعی به‌صورت اصولی و هدفمند وارد شد، تصریح کرد: موسیقی را اگر به‌صورت علمی و جدی دنبال کنیم می‌توانیم نه تنها در کشور بلکه میادین بین المللی حرفی برای خود داشته باشیم.

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات مختلف و تشکیل کمیته‌های گوناگون سعی در نظام‌مند و چارچوب‌بندی انجمن موسیقی هستیم، بیان کرد: متأسفانه انجمن موسیقی استان هرمزگان از نظام ساختارمندی بهره‌مند نبود و در این مدت با برگزاری جلسات مختلف و انتخاب افراد اصلح و کاردان سعی داریم فعالیت‌های انجمن را از تک‌محوری خارج و به سمت خرد جمعی و تصمیم‌گیری عقلایی پیش ببریم.

پاداش با بیان اینکه آموزشگاه‌های موسیقی یکی از اضلاع مهم و کاربردی انجمن موسیقی هستند، عنوان کرد: آموزشگاه‌ها هستند که در صوت پیاده‌سازی اصول تدوین‌شده می‌توانند نوازندگان و هنرمندان آینده را تربیت کنند.

وی در پایان مجله آنلاین شرجی و نرم‌افزار کاربردی آن را تحولی در زمینه فرهنگ و هنر به‌ویژه موسیقی هرمزگان دانست و اظهار کرد: امیدوارم جامعه موسیقی بتواند از این ظرفیت در جهت بهره‌برداری و هم‌افزایی و معرفی بهتر موسیقی هرمزگان در تمامی ابعاد استفاده کند.

در ادامه جلسه پس از ارائه نقطه نظرات و پیشنهاد‌ها مدیران آموزشگاه‌های موسیقی حاضر، احمد معلم زادگان از مدیران مجله آنلاین شرجی به ارائه خدمات و ویژگی‌های نرم‌افزار شرجی، نخستین نرم‌افزار تخصصی فرهنگ و هنر هرمزگان پرداخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *