• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی و ششمین جشنواره عود نوازی فجر در بندر خمیر

اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی و ششمین جشنواره عود نوازی فجر در بندر خمیر

سی و هشتمین جشنواره موسیقی و ششمین جشنواره عود نوازی فجر سه شنبه ۲ اسفندماه با حضور ۹ گروه بخش مسابقه و ۵ گروه جنبی با اعلام برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش شرجی، اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی و ششمین جشنواره عود نوازی فجر با حضور گروه های موسیقی شهرستان های رودان، بندر خمیر، حاجی آباد، میناب، جزیره هرمز، بشاگرد و بستک و مدعوین، مهمانان برنامه و مسئولان ساعت ۲۰ در محل مجتمع فرهنگی هنری بندر خمیر برگزار شد.

آغاز برنامه با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران همراه بود. در ادامه  اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم خدمت هنرمندان و مهمانان حاضر در سالن به اهمیت نقش هنرمندان در جامعه پرداختند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشتند: «من خادم یک قشر فرهیخته جامعه هستم که جامعه را هدایت می کند و جهت می دهد و این بزرگترین افتخار برای بنده است. موسیقی هنری عالی و رسالتش متعالی و انسان ساز است. موسیقی ریشه در سرشت پاک آدمی دارد. ».

جهانگیری در ادامه بیان نمودند: «یک ایران قوی بزرگ پرافتخار و غیور را داریم. هیچ کجای دنیا ما این همه تنوع فرهنگی، قومی و دینی سراغ نداریم که تا به این اندازه دارای وحدت و انسجام باشند. زیبایی ایران بزرگ همین تنوع فرهنگ هاست. هرمزگان زیبا به شکل عقابی، مدافع نمادین ایران بزرگ است».

وی در ادامه فرمودند: «من نماینده هنرمندان و اصحاب رسانه و مطالبه گر حقوق آن ها هستم. امیدوارم هر چه زودتر کارهای ساخت و ساز مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد بندر خمیر به اتمام و بهره برداری برسد و در سال جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر خمیر در مجتمع مستقر شوند.»

در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تمامی مدیران اداری شهرستان بندر خمیر، همکاران اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر خمیر تقدیر و تشکر نمودند و حضور پرشور مردم بندر خمیر در سالن برنامه را نشانه ی دیگری از حماسه سازی مردم شریف دانست.

اتمام برنامه با اجرای موسیقی گروه های برگزیده همراه بود و با معرفی و اهدای جوایز گروه های برتر، برنامه خاتمه یافت.

گفتنی است اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی و ششمین جشنواره عود نوازی  فجر سه شنبه ۲ اسفندماه ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بندر خمیر با حضور گروه های اجرایی و حضور حماسی و پرشور مردم خمیر برگزار گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید