رونمایی از کتاب “دوئل” در سومین روز نمایشگاه کتاب هرمزگان

در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، کتاب «دوئل» سومین اثر ایرج انصاری فرد شاعر هرمزگانی رونمایی شد.

به گزارش شرجی، رونمایی از کتاب دوئل، سومین اثر شاعرانه ایرج انصاری فرد، دومین برنامه جنبی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بود که شامگاه ۲۳ بهمن در سالن جنبی این نمایشگاه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه محمد میردادی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان را محصول تلاش جمعی مسئولان استانی، حمایت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران عنوان کرد که به تعبیر برخی بهاری برای اصحاب فرهنگ و هنر هرمزگان است زیرا شوق و ذوق فراوانی در بین اهالی فرهنگ و هنر ایجاد کرده و می‌کند.

میردادی در بخش دیگر از سخنانش به پیشینه ارزشمند ادبیات در ایران پرداخت و گفت: فرهنگ و ادب و هنر از دیرباز در جامعه ما جایگاه داشته است و اینک مشعل داران آن نیز شما هستید که هوای همدیگر را دارید.

در ادامه مراسم ایرج انصاری فرد شاعر و مولف اثر با تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و فولاد هرمزگان، انجمن ادبی رودان، میناب، حاجی آباد، سیمرغ بندرعباس، انجمن شعر دریای هرمزگان و نشر سلسله باران و با شعر خوانی چادر گل گلی بندری ات حرف نداشت، آی دریای پریشان، پری ات حرف نداشت، کلام را به پایان رساند.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاریست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *