اکران ۴٠ فیلم ١٠۵ ثانیه اى در سومین جشنواره گمبرون شهر

به گزارش شرجی، سومین جشنواره فیلم ١٠۵ ثانیه اى گمبرون شهر در ٢۵ اسفند ماه ١۴٠٢ تعداد ۴٠ فیلم نمایش داده شد.
مهدى نوبانى دبیر جشنواره اظهار داشت: فیلم هاى سومین دوره این جشنواره به لحاظ کیفی در وضعیت مطلوبى بودند و این نشان از زحمات هنرمندان و دبیرخانه جشنواره مى باشد.
دبیر جشنواره افزود :همکارى و همراهى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان هرمزگان و انجمن سینماگران در این دوره از جشنواره مثل سنوات قبل باعث شد امسال جشنواره از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد و قطعا در سال آینده این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.
شهردار بندرعباس و دبیر جشنواره خاطر نشان کرد: مسئولیت هاى اجتماعى و فرهنگى شهردارى بندرعباس در همه ابعاد با برنامه ریزى مدون و با دلسوزى همه حوزه هاى مجموعه شهردارى پیگیرى و اجرائى مى شود و حضور سایر دستگاه هاى فرهنگى در کنار شهردارى مى تواند رویداد هاى بزرگ ملى را رقم بزند.
شهردار بندرعباس افزود :اکرام مجدد فیلمها امروز ٢۶ اسفند ماه ساعت ١۴در فرهنگسراى طوبى و مراسم اختتامیه و معرفى برگزیدگان پس از پایان نمایش فیلمها در محل برگزارى جشنواره برگزار خواهد شد.
نوبانى ضمن تشکر از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى بیان داشت :رسالت این جشنواره تقویت سینماى هرمزگان و توجه به همه ظرفیت ها و نقد و بررسی معظلات مشکلات محاسن و معایب و به طور کلى مسایل شهر و شهروندان أست و در نمایش آثار هیچ محدودیت و سانسورى پیرامون طرح ایده و نقد موضوعات مختلف شهر و شهروندى وجود ندارد و هنرمندان با ازادى عمل و اختیار کامل توانسته اند در یک فضاى فرهنگى هنرى آثار خود را تولید و به نمایش بگذارند.
شهردار بندر عباس گفت: دو بخش ویژه جایزه منتقدین و جایزه انتخاب تماشاگران به جشنواره امسال اضافه شد و نقد و بررسی آثار در روز اول جشنواره توسط منتقدین صورت  پذیرفت.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *