• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • برگزاری جلسه هم اندیشی، هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان

برگزاری جلسه هم اندیشی، هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان

جلسه هم اندیشی، هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان سایر دستگاهها در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان سپاس از اعضای در باب حضور در این جلسه بیان داشت:  هدف از برگزاری متوالی این جلسات این است که در ادامه با هماهنگی بیشتر و اطلاع از برنامه های یکدیگر بتوانیم همپوشانی و هم افزایی خوبی در اجرای برنامه ها ی قرآنی و ترویج معارف الهی در بهار قرآن داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست های این اداره کل بنا بر این است که در تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای بدور از توجه به لوگو ها و نشانه ها بتواند در کنار سایر دستگاهها تاثیر بیشتری در عملکرد داشته باشد و خواهش من این است این گونه جلسات بصورت دوره ای در همه دستگاهها برگزار شود.

جهانگیری با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان مطرح کرد: در ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن برنامه ها را تنظیم و اجرا کنیم و توقع است دستگاها با ظرفیت های که دارند در کنار هم بتوانند در اجرای برنامه های قرآنی نهایت بهره برداری داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: در بحث مسئولیت های اجتماعی صنایع در استان علاوه بر حمایت های صنایع از این گونه برنامه ها ما هم شرایطی رو فراهم کنیم تا خانواده محترم پرسنل صنایع از ظرفیت همه برنامه ها برخوردار باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: ما باید به دنبال نخ تسبیح این مشارکت باشیم تا از جزیره ای عمل کردن خوداری کنیم و نماینده ولی فقیه در استان بهترین گزینه برای مدیریت و راهبری این برنامه ها است و می تواند حلقه همکاری بین دستگاهها را نقش آفرینی کند.

جهانگیری در پایان ضمن اشاره به ظرفیت نسل نوپا بیان داشت: ضمنا ما با در نظر گرفتن ظرفیت خوب کودکان و نوجوانان که زیر مجموعه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان می باشند توجه ویزه ای داشته باشیم، زیرا این ها آینده کشور را مدیریت می کنند و آموزش های قرآنی را می توان در قالب هنر بویژه قصه گویی برای آنها تعریف کرد آن هم با لهجه بومی که تاثیرگزاری بهتری را خواهد داشت.

گفتنی است: در پایان این جلسه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع مورد هدف در خصوص مشارکت دستگاهها به تبادل نظر پرداختند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *