برنامه های پیشنهادی انجمن ها باید قابل دفاع باشد

جلسه هم اندیشی طرح راهبری قرارگاه فرهنگی شهید آوینی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین و روسای انجمن ها فرهنگی و هنری و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری ضمن عرض سلام و خسته نباشید به اعضای حاضر در جلسه عنوان نمود: این جلسه برای مشارکت انجمن ها در طرح راهبری قرارگاه فرهنگی شهید آوینی است تا انجمن برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمایند.

جهانگیری گفت: انجمن ها باید برنامه های پیشنهادی خود را اعلام تا بتوانیم نسبت به برنامه ریزی و اعتبار آن اقدام نماییم.

وی افزود: برنامه هایی که پیشنهاد داده شود باید از چند جهت قابل دفاع باشد یکی اینکه برنامه ها چه آموزشی یا هنری و یا هر موضوعی که باشد ضرورت اجرای آن چیست و می خواهد چه مسئله ای در جامعه را حل کند. پس طرح مسئله باید مشخص باشد و اگر بخواهیم مسئله حل شود چه چیزی هایی نیاز است و چه ملزوماتی می خواهد و چه میزان اعتبار نیاز دارد و اثر بخشی آن کجاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان گفت: برنامه های پیشنهادی انجمن ها برای اختصاص بودجه باید طرحی باشد که قابل دفاع باشد و ممکن است هزینه پیشنهادی یک طرح با مبلغ قابل توجهی برآورد شده باشد ولی اگر قابل دفاع نباشد هیچ اثری ندارد و بودجه ای به آن اختصاص نمی یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید