برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان

مراسم تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بندرعباس با حضور مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش شرجی، مراسم تکریم مدیرکل سابق «امینه دریانورد» و معارفه «فرشاد محمدی»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بندرعباس با حضور مدیران استانی و اصحاب رسانه در اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار شد.

 

فرشاد محمدی در حاشیه این مراسم با تاکید بر تشویق و تقویت اعتماد به نفس کودکان، نوجوانان و جوانان فعال در حوزه های فرهنگی و کتابخوانی گفت: امیدواریم بتوانیم آثار و برنامه های مناسبی به جا بگذاریم تا برای فردای روشن هرمزگان آینده سازان قوی تربیت کرده باشیم.

وی همچنین از تکمیل طرح فنی کتابخانه مرکزی بندرعباس ظرف مدت ۴ ماه خبر داد.

گفتنی است؛ فرشاد محمدی، متولاد ۱۳۶۴، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد جامعه‌شناسی و دانشجوی مقطع دکتری این رشته است. از سوابق وی نیز می‌توان به معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد.

«امینه دریانورد»، مدیر کل اسبق این اداره پیش از این در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان رییس اداره ویژه کتابخانه‌های شهرستان قشم مشغول به فعالیت بود که در دوره مسوولیتش فعالیت‌های موثری در حوزه ترویج کتابخوانی به سرانجام رسانده است.

وی متولد شهر درگهان جزیره قشم است و در رشته مردم‌شناسی تحصیل کرده، یکی از شعرای بنام کشور است که  در حوزه سرایش شعر کلاسیک و ترانه شهرت دارد که از سال ۱۳۹۲ تاکنون عهده دار سمت ریاست اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم را دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید