افتتاحیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «تجسم هنر در هرمزگان» سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت: ۱۸:۳۰ در مکان مجتمع تجاری ستاره شهر، طبقه سوم، جنب سینما افتتاح شد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تاکید بر این موضوع که حمایت از هنر و هنرمندان استان از وظایف این اداره می باشد.  حمایت از شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان هرمزگان  را وظیفه تمام حوزه های اداره دانست.  در ادامه با تشکر ویژه از معاونت هنری اداره کل، دبیر استانی جشنواره و هنرمندان شرکت کننده،  قول حمایت های بیشتر در حوزه هنرهای تجسمی استان را دادند.

ابوذر نوروزی نژاد دبیر استانی جشنواره گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه ۴۲ می باشند که تعداد ۱۸ اثر پذیرفته شد. هنرمندان منتخب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر؛ میلاد بلالی پور، صادق گرجی زاده، مطهره پلاسی زاده، فاطمه حسینی، کوثر ارژنگ و مهران پندار می باشند. این بخش که متخصص به هنر و هنرمندان استانی است، فرصت گرانمایه ای را در اختیار استان هرمزگان می گذارد که بتواند گوشه ای از قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. همچنین بستر  مناسب و فضای خلاقانه ای را پدید بیاورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *