• صفحه خانگی
  • >
  • سینما
  • >
  • نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور با دستگاه های فرهنگی و هنری هرمزگان

نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور با دستگاه های فرهنگی و هنری هرمزگان

معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور با اهالی سینما و دستگاههای فرهنگی و هنری هرمزگان چهارشنبه ۲۴ خردادماه در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در یک نشست صمیمانه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شرجی؛ اسمعیل جهانگیری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور  در جمع اهالی سینما و دستگاههای فرهنگی و هنری،از تلاش های اهالی سینمای هرمزگان تقدیر نمود.

اسمعیل جهانگیری گفت: ضمن عرض خیر مقدم از تمامی مدعوین و مسئولین حاضر در این فصل گرم، که این توفیق را به ما دادند که میزبان شان باشیم یادآور می شوم که مردم هرمزگان افرادی خونگرم، مهمان نواز و همواره مدافع ولایت اند.

ما از سفرهای دکتر محمد خزاعی به استان های مختلف مطلع بودیم که با ره‌آوردهایی همراه بوده است. یقیناً با شناختی که از نوع نگاه ایشان داریم این سفر برای هرمزگان و جامعه سینمایی استان پر برکت خواهد بود و حضورش برای اهالی سینما باعث دلگرمی و امید خواهد بود.

وی عنوان کرد: ما معتقدیم که باید ظرفیت ها را کنار هم بگداریم و از تک بعدی حرکت کردن پرهیز کنیم. نظر ما بر شخص محوری نیست و رسم ما بر مدیریت بر اساس خرد جمعی و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها و گروه های فکری است. به همین منظور سه روز قبل با ادارات هم عرض فعالیتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان جهت برنامه ریزی دغدغه های فرهنگی هنری و  رسیدن به یک وحدت فرهنگی و هنری دعوت نمودیم و اکنون خرسندیم که این وحدت و همگرایی بین ادارات هم خانواده وجود دارد. این برنامه ای که در این نشست خصوصی تدارک دیده شده است، محصول استفاده از نکته نظرات جمیع ادارات همکار و اهالی سینمای استان بوده است و انعکاسی از دغدغه ها، درخواست ها و بیان مشکلات حوزه سینمایی استان خواهد بود.

جهانگیری به ظرفیت های سینمایی استان اشاره کرد و بیان داشت: ما در کل استان ۵ سالن سینمایی بدون در نظر گرفتن جزایر کیش و قشم را به عنوان موجودی زیرساخت های استان داریم. یک انجمن سینمای جوان و یک انجمن سینماگران، دو موسسه سینمایی و مجموعه پرباری از کانون های فیلم و عکس در سطح شهرستان های استان داریم که به صورت پویا و مستمر مشغول به فعالیت می باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: برگزاری کلاس های استاد محور عملکرد خلاقانه ای بود که توسط امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان شکل گرفت و تعداد زیادی نوجوان و جوان از سراسر استان ار این رویداد استقبال نمودند که منجر به تولیدات مختلف فیلم کوتاه و حضور در جشنواره های متعدد سینمایی و کسب مقام های افتخارآمیز گردید. آخرین نکته اینکه در زمینه انمیشن و پویانمایی استعدادهای بسیار خوبی داریم که نیازمند پشتیبانی و حمایت هستند.

گفتنی است: دکتر محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور در رأس هیأتی ۲۴ خردادماه به استان هرمزگان سفر کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید