برگزاری شب شعر “لهجه خورشید” در بندرعباس

شب شعر “لهجه خورشید” با حضور جمعی از شاعران استان و مدیران فرهنگی در فرهنگسرای دریا در بندرعباس برگزار شد.
به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم ضمن اشاره به مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد بیان داشت: امام خمینی بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام را از تقیه درآورد نگاه حضرت امام نگاه پیامبرگونه بود و تشابه انقلاب ما با بعثت حضرت رسول ردکردن الحاد و رواج توحید در جامعه بود و امام در کنار دو بلوک شرق و غرب حکومتی جدید به جهانیان معرفی کرد.

جهانگیری به ویژگی های مهم امام اشاره کرد و بیان داشت: هدفی که به آن اعتقاد داشت، انتخاب راهی که در آن ثبات قدم داشت، امتی که به آن اعتماد داشت و خدایی که از آن کمک می خواست از مهمترین ویژگی های امام بود.

وی عنوان کرد: ارکان مهم این انقلاب ایدئولوژی، رهبری و مردم هستند که دشمنان به دنبال تضعیف این ارکان هستند و همین موضوع مسئولیت مدیران، شاعران و هنرمندان را سنگین تر می کند.

شایان ذکر است: شب شعر “لهجه خورشید” با اعتنا به مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) و شعرخوانی شاعران استان در فرهنگسرای دریا به مناسبت سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد برگزار شد.

گفتنی است: این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نهاد امور کتابخانه های استان برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید