اعلام آرای هیئت داوران نخستین جشنواره استانی شعر طنز نوش خَند

نخستین جشنواره استانی شعر طنز نوش خند حاجی آباد با اعلام برگزیدگان سه بخش کلاسیک، نو و بخش بومی سروده های هرمزگان در روزهای آخر اسفند به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش شرجی،اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تشکر از بانیان برنامه بخصوص طنزپردازان و شاعران حاضر در جشنواره گفت: خداوند به بنده الطاف زیادی عنایت داشته که یکی از این موهبت های بزرگ خادمی اصحاب فرهنگ و هنر هرمزگان می باشد.

جهانگیری در ادامه گفت: از اوایل بهمن ماه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از جنوبی ترین منطقه هرمزگان برنامه های فرهنگی و هنری خود را آغاز کرد و تا امشب که در خدمت شما هستیم در نقطه نقطه استان در حال اجرای برنامه بوده ایم که به لطف و مدد الهی امشب خدمتگزار شما مردم حاجی آباد هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: اگر همراهی شما مردم گرامی، امام جمعه محترم، فرماندار شهرستان و همکاران بنده در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و شاعران گرامی این شهرستان نبود، اجرای این برنامه محقق نمی شد و به اجرا نمی رسید.

اسمعیل جهانگیری در خاتمه بیان کرد: تقریباً کمتر از یک سال است که جناب آقای خراسانی از جوانان بومی همین منطقه را به عنوان مسئول اداره حاجی آباد مشخص کرده ایم که اجرای برنامه ها و افتخارات متعدد فرهنگی، هنری و آموزشی در این شهرستان نشان از توانمندی های ایشان دارد و نمونه آخر آن، افتخار آفرینی فیلمسازان جوان حاجی آباد در دومین جشنواره صد و پنج ثانیه ای گمبرون شهر بود که با بیست اثر در جشنواره حضور داشتند و در مجموع پنج جایزه برتر این جشنواره را کسب نمودند.

ادامه برنامه با اجراهای متنوع فرهنگی هنری و شعرخوانی آثار برگزیده جشنواره همراه بود.

هیئت داوران نخستین جشنواره استانی شعر طنز نوش خند حاجی آباد متشکل از آقایان راشد انصاری، مسلم محبی و ایرج انصاری فرد، آرای خود را به شرح ذیل اعلام نمودند:

نتایج بخش طنز فارسی (نو کلاسیک)

رتبه اول: منوچهر ضیایی از شهرستان رودان

رتبه دوم: ایوب عوض پور از شهرستان حاجی آباد

رتبه سوم: کیانوش محبی از شهرستان قشم

نتایج بخش بومی سروده های هرمزگان:

در این بخش بیست و پنج شاعر آثار خود را ارسال نمودند که در انتها پنج اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند:

رتبه اول: یعقوب یزدان پناه

رتبه دوم: عبدالله خوش رفتار

رتبه سوم: به صورت مشترک به آقای یعقوب باوقار و سرکار خانم سمیه سالاری

شایسته تقدیر: اصغر ملایی

شایسته تقدیر: فضیله یگانه

گفتنی است: نخستین جشنواره استانی شعر نوش خند در قالب های شعر کلاسیک و نو در سالن  شهید حسن زاده شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *