آماده سازی سالن ها برای رویداد سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

به گزارش شرجی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آماده سازی سالن های نمایش برای سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس خبر داد.

اسمعیل جهانگیری با اعلام این خبر بیان نمود: امسال با تلاش و پیگیری همکاران و حمایت دستگاه های اجرایی توانستیم در مدت کوتاه نواقص سالن های نمایش را جهت برگزاری این رویداد مهم آماده نماییم.

وی افزود: هر سه سالن نمایش آماده اجرای برنامه های جشنواره می باشد و امیدواریم بتوانیم جشنواره ای در شان استان و هنرمندان و مردم هنر دوست استان برگزار نماییم.

ایشان در ادامه بیان نمود: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش بنا داریم از ظرفیت دانش آموزان جهت تماشای نمایش های این دوره از جشنواره استفاده نماییم.

جهانگیری از تمامی دستگاه های اجرایی که در برگزاری این جشنواره زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر و قدردانی نمود و بیان کرد: این جشنواره با نام امام رضا (ع) است و هر کسی خدمتی برای این جشنواره کرده است از اجر آن بی نصیب نخواهد ماند.

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۶ الی ۱۰ اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در سه سالن فرهنگسرای طوبی، پلاتو آفتاب و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *