• صفحه خانگی
  • >
  • خبرهای ویژه
  • >
  • سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس آغاز به کار کرد

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس آغاز به کار کرد

آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در این آیین اظهار داشت: «پس از پنج سال وقفه، سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود».

وی از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به‌عنوان گل سرسبد تمامی برنامه ها و رویداد های اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نام برد که در سه ماه پر تراکم برنامه های اخیر، تا اکنون در استان هرمزگان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هرمزگان ادامه داد: «درحال حاضر در هرمزگان و در زمستان گرم بندر عباس و استان هرمزگان در یک فضای باز و هوا مطبوع مطلوب شاهد بهار برنامه‌های فرهنگی هنری هستیم ».

جهانگیری گفت: «در این دوره از جشنواره، گروه های تئاتر از استان‌های خراسان رضوی، همدان، تهران و استان هرمزگان شرکت کرده‌اند».

آقای جهانگیری افزود: «کمال تشکر را دارم از همکاران که با حجم زیاد کارها و خستگی همچنان پا به کار هستند و وجودشان در کنار بنده باعث دلگرمی و قوت قلب است. تشکر دارم از تمام ادارات، سازمان ها و بنیادهای دولتی و خصوصی استان که همراه و همگام با ما بودند تا میزبان خوبی برای هنرمندان حاضر در جشنواره باشیم و با خاطره شیرینی این رویداد را به اتمام برسانند. هم زمانی این جشنواره با ایام شعبان و میلاد ائمه معصومین حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) باعث خوشنودی ما بود و این اتفاق را به فال نیک می گیریم».

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری استاندار هرمزگان و سایر دستگاه ها تصریح کرد: «سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۶ الی ۱۰ اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در بندرعباس برگزار می شود».

در ادامه برنامه سیدجواد رفاهی نماینده بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام اظهار کرد: «سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی پس از پنج سال وقفه، با پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در بندرعباس آغاز به کار کرد».

وی در ادامه افزود: «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به محض تقبل مسؤلیت، پیگیر بازگشت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به استان بود و امسال این دوره از جشنواره در بندرعباس برگزار می‌شود».

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از یکشنبه ۶ تا سه شنبه ۹ اسفندماه با حضور ۱۰ گروه نمایشی در سه سالن تماشاخانه آفتاب،فرهنگسرای طوبی و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *