برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر طنز “نوش خند”

نخستین جشنواره استانی شعر طنز “نوش خند” در شهرستان حاجی آباد برگزار می شود.
به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر استانی طنز با عنوان “نوش خند” با هدف بهره‌گیری از زبان طنز به عنوان یکی از زیباترین و مؤثرترین قالب‌ها برای انتقال پیام، ارتقای فرهنگ جامعه، شکوفایی استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی بین مردم و هنرمندان استان، احیای طنز ادبی ، کشف و شناسایی شاعران طنز پرداز استان در شهرستان حاجی آباد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در ارتباط با شرایط شرکت علاقه مندان در این جشنواره گفت: شرکت برای همه رده های سنی آزاد است و هر شرکت کننده می تواند در هر بخش ۳ اثر بصورت تایپ شده، همراه با مشخصات کامل  فردی و شماره همراه تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به ایمیل جشنواره به نشانی :  kaleghand.festival@gmail.com یا به پیام رسان ایتا به شماره: ۰۹۱۷۹۵۸۲۴۹۰ ارسال نماید.

شایان ذکر است: مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در شهرستان حاجی آباد برگزار و به نفرات اول هر بخش به ترتیب ۲۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۵ میلیون ریال و نفرات سوم  هر بخش۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

گفتنی است: در این فراخوان، بخش بومی سروده های هرمزگان به عنوان بخش ویژه این جشنواره قرار گرفته است که امیدواریم شاعران هرمزگانی به منظور پاسداشت زبان بومی و محلی حضور پررنگی در این بخش داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *