دومین همایش چهره های ماندگار استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش شرجی ؛ دومین همایش چهره های ماندگار استان هرمزگان برگزار و از بزرگانی همچون زنده یاد حاج مختارمشیردوانی چهره ماندگارنیکوکاری، احمدسایبانی چهره ماندگار فرهنگی، عبدالجلیل قتالی چهره ماندگار علمی و پژوهشی، پروانه بیابانی چهره ماندگار حوزه بانوان، عبدالحمیدسعیدیان چهره ماندگار ورزشی، قنبرراستگو چهره ماندگار هنری و زنده یاد دکتر علی مصباح چهره ماندگار پزشکی با اهدای تندیسی به عنوان یادبود قدردانی به عمل آمد.

مدیر کارخانه صبافولاد خلیج فارس صبح امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دومین همایش تجلیل از چهره های ماندگار استان که در دانشگاه آزاد واحدبندرعباس با حضور موسس دانشگاه ازادبندرعباس، معاون اداره ورزش و جوانان استان، امام جمعه اهل سنت و جمعی از مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: اگر در جوامع توسعه رشد و نمویی در حوزه های مختلف کسب شده است  از ثمره های توجه به افراد اثرگذار و چهره های ماندگار است.

محمد محسنی عنوان کرد: از ویژگی های بارز چهره های ماندگار هرجامعه، می توان به اخلاق مداری، صادق بودن،  تواضع، مردمداری و سخاوتمندی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این افراد کارزیمای خاصی دارند، افزود: دکتر مشیری فردی کارزیماتیک است که  در دل مردم جای دارند با تلاش وی، دید منفی که به هرمزگانی ها وجود داشت، از میان رفت و هرمزگان  را صاحب کرسی کرد.

محسنی در خصوص ویژگی های کاری، چهره های ماندگار ادامه داد: شناخت سازمانی به نحو احسن، پذیرش ارباب و رجوع، شناخت منافع و اهداف مردم و سازمان ها، جسارت و شهامت از ویژگی های کاری این افراد است.

مدیر کارخانه فولاد صبا خلیج فارس تصریح کرد. وظیفه و تکلیف جامعه و ارکان اجرایی و عملیاتی و حاکمیت نسبت به این افراد، استفاده و بهره مندی از تاثیر گذاری و  نفوذ این چهره ها است.

وی با بیان این که ١٠ درصد منابع جهان در کشورمان قرارگرفته است افزود: اگر توجه به افراد و چهره های ماندگارصورت بگیرد، پیشرفت قطعی خواهد بود.من به عنوان فرزند کوچک هرمزگان، که در صنایع مختلف حضور داشته ام، خلاء توجه به چهره های ماندگار استان را درک کرده ام.

محسنی ادامه داد: اگر توجه کافی صورت گیرد در مدت کوتاه قرار گرفتن هرمزگان در حوزه های مختلف در بین رنکینگ های برتر کشوری و جهانی رقم خواهد خورد. به بیان بهتر این افراد آمادگی دارند کشورمان را بسازند.

وی در پایان گفت: شخصیت چهره های ماندگار چراغ روشن و چشمه ای جوشان در قلمرو استان خواهد بود اگر قدردان این افراد باشیم.

امام جمعه سابق اهل سنت بندرعباس گفت: قدردانی و معرفی چهره های ماندگارو نیکوکاران باید به نحوی بروز یابد.

سیدعبدالباعث قتالی عنوان کرد: هر انسانی هدفی داشته باشد، حتما به آن دست میابد.

وی با بیان اینکه برای مثال زمانی یکی از اهدافمان تاسیس مدرسه قرانی در هرمزگان به دو دلیل جامع بود، ابتدا پایداری هنرحفظ قرآن و دیگری شناسایی افراد با استعداد در حفظ قرآن که پس از یکسال به این دو مهم دست یافتیم و امروز ۵٠ مدرسه تحفیظ قرآن تاسیس شده است.

قتالی در پایان گفت: خدمت رسانی و تشویق به این امر باید عمومی باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از چهره های ماندگار و سرشناس هرمزگان از جمله زنده یاد حاج مختارمشیردوانی چهره ماندگارنیکوکاری، احمدسایبانی چهره ماندگار فرهنگی، عبدالجلیل قتالی چهره ماندگار علمی و پژوهشی، پروانه بیابانی چهره ماندگار حوزه بانوان، عبدالحمیدسعیدیان چهره ماندگار ورزشی، قنبرراستگو چهره ماندگار هنری و زنده یاد دکتر علی مصباح چهره ماندگار پزشکی،  با اهدای تندیسی به عنوان یادبود قدردانی به عمل آمد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *