دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی هرمزگان ۱۴ بهمن در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش شرجی ، اسمعیل جهانگیری  مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی هرمزگان در این خصوص گفت : دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی هرمزگان همزمان با هفتمین جایزه ملی فیروزه با هدف پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در سراسر استان و مطرح کردن و معرفی استعدادها در سطح ملی ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.

وی به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره اشاره کرد و افزود : از زمان اعلام فراخوان تا آخرین زمان مهلت ارسال آثار که پنجم بهمن بود ۳۱۴ اثر به دبیرخانه در بخش خلاقیت ، ساخت سازهای بومی و هدایای فرهنگی ارسال شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۳۵۰ درصدی داشته است.

وی افزود : بیشترین آثار به ترتیب مربوط به بندرلنگه ، میناب ، بندرعباس ، بشاگرد ، جاسک ، بستک ، سیریک ، پارسیان و قشم می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : مرحله دریافت آثار خاتمه یافته است و داوری آثار تا دهم بهمن ماه پایان می یابد و اختتامیه این رویداد ۱۴ بهمن ماه می باشد.

وی اضافه کرد : استان هرمزگان ظرفیت های بی بدیل و کم نظیری با توجه به جغرافیای خاص و فرهنگ های متنوع در خصوص تولید کالاها و محصولات فرهنگی دارد که این رویداد می تواند در معرفی آن بسیار حائز اهمیت باشد.

گفتنی است : داوران جشنواره در بخش هدایای فرهنگی مهری لشکری ، نفیسه راستی ، آزاده آریانا ، ابوذر نوروزی و موسی عامری و در بخش خلاقیت در ساخت سازهای بومی ، بهرنگ عباسپور ، محمد زارعی و محمد رفیع اشعری می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید