توزیع اولین مرحله از هنر کارت‌ در هرمزگان + شیوه فعال سازی

صادق ارشیا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با شرجی اظهار کرد: در اولین مرحله از توزیع هنرکارت‌های صادر شده از سوی صندوق اعتباری هنر برای اهالی فرهنگ و هنر در کشور، توزیع ۵۰ کارت آغاز شد و به صورت مرحله به مرحله تا پایان سال تمامی اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان که عضو این صندوق شده‌اند، کارت‌های خود را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: هنر کارت‌های صادر شده به تدریج از طریق پست به ادارات کل ارشاد استان‌ها ارسال می‌شود و با رسیدن هر مرحله از این هنرکارت‌ها، تحویل آنها فورا به صاحبان آنها انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان درباره فعال‌سازی این کارت‌ها نیز گفت: مراجعین محترم اگر که در بانک آینده حساب ندارید و برای گرفتن کمک‌هزینه کرونا به بانک آینده نرفته‌اید، با اصل شناسنامه، کارت ملی، کدپستی محل سکونت و تلفن همراه خود، برای احراز هویت به شعب بانک آینده مراجعه نمایید. سپس پیامک فعالسازی راطبق موارد در ادامه ارسال کنند.

ارشیا ادامه داد: پس از مراجعه به بانک آینده و انجام احراز هویت، شماره ۱۶ رقمی روی هنرکارت خود را به سرشماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ پیامک کنید سپس صندوق پیامی با مضمون «هنرمند گرامی پیامک شما دریافت شد»برای شما ارسال خواهد کرد و ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت رمز کارت برایتان پیامک خواهد شد و قابل استفاده در کارت خوان مغازه‌ها، عابر بانک ها و … است.

به گفته نماینده صندوق اعتباری هنر در هرمزگان، دارندگان هنر کارت تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری کنند چون به دلیل عدم فعال شدن، توسط عابربانک مسدود خواهد شد.

ارشیا از اهالی فرهنگ و هنر خواست تا در حفظ و نگه داری هنرکارت دقت کنند چون صدور مجدد آن مشمول پروسه زمانی طولانی و هزینه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد بود. هنرکارت به عنوان کارت شناسایی اعضای صندوق اعتباری هنراست که پس از چندین سال صادر شده است و برای واریز مبالغ کلیه خدمات صندوق اعتباری هنردرنظرگرفته شده است.

وی تصریح کرد: از این کارت برای مصارف روزانه بانکی و خرید فروشگاهی و … نیز می توان استفاده کرد و این کارت رابه عنوان شناسه هویتی هنرمندان عزیز است که همیشه همراه داشته باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید