آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس هرمزگان برگزار شد

آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس هرمزگان با حضور انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی، رئیس انجمن سینمای جوان شعبه هرمزگان و جمعی از هنرمندان و علاقمندان به فیلم و عکس برگزار شد.

به گزارش شرجی، انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی گفت:  انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام به برگزاری چهاردهمین هفته فیلم و عکس هرمزگان نمود که این رویداد فرهنگی سینمایی در سه بخش، اکران فیلم های برگزیده، کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع “دکوپاژ در فیلم کوتاه ” و نمایشگاه عکس برگزار گردید.

وی بیان داشت: افتتاح نمایشگاه عکس با موضوع مردم شناسی و طبیعت شهر طبل جزیره قشم در تاریخ های ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای طوبی گالری کورش گرمساری بندرعباس افتتاح شد که حاصل اردوی عکاسی ست که در دی ماه سال جاری برگزار شده بود و شامل ۳۰ قطعه عکس از ۱۳ عکاس هرمزگانی می باشد.

در ادامه پیشدار اشاره کرد: در بخش فیلم اکران فیلم های منتخب جشنواره سراسری -بین المللی فیلم کوتاه تهران و فیلم های منتخب دوازدهمین جشنواره فیلم استانی انجام شد.

شایان ذکر است:  کارگاه دکوپاژ تخصصی فیلم کوتاه با حضور استاد محمد علی باشه آهنگر مدرس اولین گام این دوره بود که این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ۴۰ هنرجو و فیلمساز برگزار گردید.

گفتنی است: آئین اختتامیه این رویداد در ساعت ۱۹ روز ۱۴ اسفند ماه۱۴۰۲ در محل سالن سرای هنر فرهنگسرای طوبی برگزار و از عوامل برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم استانی اردیبهشت تقدیر بعمل آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *