برگزاری جلسه هم اندیشی جشنواره بین المللی خلیج فارس

جلسه هم اندیشی برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین و همکاران و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، در ابتدای جلسه اسمعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که به روز مقاومت نامگذاری شده را تسلیت و میلاد حضرت صدیقه طاهره را تبریک و تهنیت عرض نمود.

جهانگیری بیان کرد: همه ما نسبت به جشنواره خلیج فارس تعصب داریم  و در نظر داریم امسال جشنواره را با کیفیت بهتر برگزار و از تمامی مدیران و همکاران و شاعران و هنرمندان که در ادوار گذشته در برگزاری جشنواره زحمات زیادی را کشیده اند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: هم افزایی باعث کیفیت بخشی جشنواره خواهد شد و از همکارانی که در این حوزه تخصص دارند و همچنین از ظرفیت درون سازمانی و برون سازمانی در برگزاری این جشنواره  باید استفاده کرد تا بتوانیم جشنواره متفاوت و پرشورتر از سال های گذشته برگزار نماییم.

جهانگیری ادامه داد: خلیج فارس یک موضوع محلی و منطقه ای نیست بلکه موضوع بین المللی است که همه باید در آن سهیم باشند و امسال سازمان برنامه و بودجه و فرمانداری بندرعباس قول مساعد جهت همکاری در برگزاری این جشنواره را دادند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان گفت: ما باید جشنواره را در حد بین المللی ببینیم و از استان های بوشهر و خوزستان که در کنار دریای خلیج فارس هستند را در این رویداد مشارکت دهیم.

گفتنی است: در پایان این جلسه اعضا به ارائه نکته نظرات پیرامون چگونگی برگزاری و ساختار جشنواره و ارائه برنامه های پیشنهادی خود پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید