نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی انجمن سینماگران هرمزگان

انجمن سینماگران هرمزگان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با هدف افزایش سطح کمی و کیفی فیلمنامه های تولیدی و همچنین معرفی توانمندیهای سینماگران هرمزگانی در خلق آثار فاخر، اولین جشنواره فیلمنامه نویسی خود را برگزار می کند.

شرایط شرکت در این جشنواره به صورت ذیل میباشد : 

فیلمنامه باید با فونت ” ” B Nazanin و سایز ۱۴ برای زمان حداکثر ۳۰ دقیقه نگارش شده باشد و فیلمنامه ارسالی باید با فرمت pdf ارسال شود.

همراه بودن مشخصات کامل نوبسنده(نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن، تاریخ تولد و میزان تحصیلات) و خلاصه ای از سوابق هنری در صفحه اول فیلمنامه ارسالی الزامی است، اضافه کرد: همراه بودن خلاصه فیلمنامه حداکثر یک صفحه A۴ در صفحه دوم فیلمنامه الزامی است و در مورد فیلمنامه های اقتباسی، نام اثر مورد اقتباس نیز ذکر شود.

فیلمنامه های ارسالی باید در پایگاه اینترنتی خانه سینما ثبت و شماره آن در ابتدای نسخه ارسالی درج شود و تعداد فیلمنامه‌های ارسالی مجاز برای هر نفر دو فیلمنامه است.

شرکت در جشنواره برای همه سینماگران هرمزگانی که سابقه حداقل ۳ سال فعالیت هنری در این استان را دارند، آزاد است، اظهار کرد: فیلمنامه‌های ارسالی نباید تولید شده باشند، در صورت عدم رعایت مقررات فوق، فیلمنامه به هیچ عنوان بررسی نخواهد شد.

لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه اول، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه دوم و لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه سوم برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان باید فایل pdf فیلمنامه خود را به ایمیل anjomancinemagaran@gmail.com  ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره به آدرس بندرعباس- خیابان آیت الله غفاری- فرهنگسرای طوبی- انجمن سینماگران هرمزگان دایر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *