به عشق هوادارانم در این شرایط سخت به مسیرم ادامه می دهم

ایوب گلزاری در گفت و گوی اختصاصی  با شرجی گفت : به عشق هوادارانم در این شرایط سخت به مسیرم ادامه می دهم

 

خواننده جوان و آینده دار موسیقی پاپ هرمزگان اقدام به پیش فروش ترانه “ستاره دنباله دار” کرده تا در این شرایط سخت و دشوار کرونایی همچون گذشته از حمایت معنوی و مالی هوادارانش بهره مند شود.

ایوب گلزاری در گفت و گو با شرجی، افزود: با شیوع کرونا یکی از طیف هایی که دچار لطمه و خسارت شدند فعالین عرصه هنر و موسیقی بود که هر روز وضعیت برایشان سخت تر و طاقت فرساتر می شود.

وی با بیان اینکه تنها راه امرا و معاش و درآمد اهالی فرهنگ و هنر اجرای حرفه و تخصصی است که برای آن سال ها زحمت کشیده اند، خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بیش از شش ماه می گذرد که هیچ درآمدی به دلیل متوقف شدن فعالیت ها عاید هنرمندان نشده است.

گلزاری با اشاره به اینکه به همین دلیل تصمیم گرفتم در این ایام قطعه ای با نام “ستاره دنباله دار” را ارائه کنم که پیش از انتشار، به صورت پیش فروش عرضه کنم، عنوان کرد: این قطعه همینک با قیمت ۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای پیش فروش در دسترس عموم مردم قرار گرفته و علاقه مندان می توانند از طریق سایت www.hormoz.shop اقدام به خرید آن کنند.

این هنرمند موسیقی با بیان اینکه امیدوارم علاقه مندان همچون همیشه که حمایت معنوی خود را بدرقه راه و مسیرم کرده اند این بار علاوه بر آن حمایت مادی خود را در این شرایط سخت همچون چتری به عنوان پشتیبان بگسترانند، اضافه کرد: به طور حتم اگر این مسیر را با عشق و علاقه در این شرایط سخت ادامه می دهم تنها به واسطه شاد کردن و ایجاد روحیه امیدواری در دل هواداران و علاقه مندانی است که اطمینان دارم در این شرایط سخت هم حامی و یاورم خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید