اعلام نفرات برتر مرحله مقدماتی آکادمی استعدادیابی خواننده بش

اعلام نفرات برتر مرحله مقدماتی آکادمی استعدادیابی خواننده بش

نفرات برتر مرحله مقدماتی آکادمی استعدادیابی “خواننده بش” با مدیریت معین راهبر نیز اعلام شدند.

تهیه کننده آکادمی استعدادیابی “خواننده بش” با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با استقبال غیرقابل تصور علاقه مندان رو به رو شدیم و نزدیک به ۴ هزار اثر به نخستین دوره آکادمی استعدادیابی “خواننده بش” ارسال شد.

آرش حسینی با اشاره به اینکه استقبال آثار ارسالی نیز سبب شد تا امر داوری و انتخاب آثار برتر نیز توسط داوران نیز با دقت و گرفتن زمان زیادی به طول بینجامد، خاطرنشان کرد: سعی معین راهبر و اعضای اجرایی این آکادمی انتخاب صحیح بر پایه عدالت و امر فنی موسیقی بوده است و تمامی تلاش ما انتخاب آثاری بوده که بتوانیم در طی مدت برگزاری آکادمی خروجی آن معرفی افرادی باشد که در موسیقی کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ادامه نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم تمامی مراحل پیش بینی را به درستی و با نظارت صحیح معین راهبر به پیش ببریم، عنوان کرد: با حضور تیم اجرایی قوی در این آکادمی سعی ما برگزاری اسعدادیابی منحصر به فردی در کشور است که به طور حتم در آینده نیز با اجرایی شدنش شاهد این ادعا خواهیم بود.

حسینی از تلاش ها و همکاری های تیم مدیریت مجله آنلاین شرجی در برگزاری هرچه بهتر فرآیند مرحله نخست تقدیر کرد و افزود: به طور حتم سعی ما فراهم کردن بهترین شرایط برای کشف استعدادهایی است که بر مبنای اصولی در مارکت موسیقی کشور رشد کنند.

تهیه کننده آکادمی استعدادیابی “خواننده بش” در پایان از همکاری شرکت نوین تاک هرمز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در برگزاری هرچه بهتر این استعدادیابی تقدیر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید