آغاز دوازدهمین جشنواره استانی فیلم اردیبهشت در بندرعباس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز دوازدهمین جشنواره استانی فیلم اردیبهشت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهاتگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: دوازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد که آثار راه یافته در دو سانس، سانس اول از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ و سانس دوم از ساعت ۲۰ لغایت ۲۱ اکران خواهند شد و اختتامیه جشنواره هم در تاریخ ۳۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ میزبان مسئولان و هنرمندان خواهد بود.

جهانگیری گفت: در مجموع ۱۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. که پس از بررسی آثار توسط هیات انتخاب متشکل از غلام سبزیکار، مژده صابری و علی خائف ۶۳ اثر به دوازدهمین جشنواره استانی فیلم اردیبهشت راه پیدا کردند. که از این میان در بخش مسابقه ۱۹ فیلم داستانی، ۱۴ فیلم مستند، ۷ فیلم تجربی، ۵ فیلم انیمیشن و در بخش تماشا ۹ فیلم داستانی، ۹ فیلم مستند و ۲ فیلم تجربی
در این دوره از جشنواره حضور دارند.
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره افزود: از بندرعباس با ۲۵ اثر، حاجی آباد با ۱۳ اثر، قشم با ۴ اثر و شهررویدر با ۳ اثر حائز بیشترین آثار در این جشنواره هستند که داوری این آثار به عهده هادی مقدم دوست، محمود شهبازی و محمود شاکری می باشد.
گفتنی است: دوازدهمین دوره جشنواره استانی فیلم اردیبهشت هرمزگان از ۲۷ الی ۳۰ شهریور ماه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید