• صفحه خانگی
  • >
  • سینما
  • >
  • مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت از تعویق این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت از تعویق این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت از تعویق این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

مصیب داوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اولویت سلامتی هنرمندان و جامعه فرهنگ و هنر و تسهیل در حضور مهمانان و مخاطبان و استقبال از برگزاری جشنواره نیز تصمیم گرفته شد تا برگزاری این جشنواره به تعویق بیفتد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاریخ دقیق برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در برگزاری این جشنواره پس از شش سال تعویق، خاطرنشان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان زمینه‌ساز احیای مجدد این جشنواره شد، تکه این حمایت در شرایط کنونی اقتصادی جامعه امری ستودنی است و نشان‌دهنده اولویت سینما به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین هنرهای استان هرمزگان است.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت ادامه داد: با همکاری و حمایت بی‌سابقه سینماگران استان توانستیم به رکورد بی‌سابقه ۹۷ اثر رسیده به بخش استانی جشنواره دست پیدا کنیم که نشان‌دهنده اطمینان این قشر به نگاه مستقل دهمین دوره جشنواره اردی بهشت است.

داوری ادامه داد: در بخش ملی نیز ۲۴ اثر دریافت شده که شامل ۱۲ فیلم از هرمزگان، ۸ فیلم از بوشهر، ۳ فیلم از خوزستان و یک فیلم از تهران است.

وی در پایان از تعیین مدیران کمیته‌های مختلف جشنواره اردی بهشت خبرداد و اظهار کرد: علیرضا داوری(مدیر کمیته تبلیغات)، احسان رضایی(مدیر کمیته برنامه‌های جنبی)، احمد اسفندنیا(مدیر کمیته تشریفات)، عباس رنجبرزاده(مدیر کمیته فنی و اکران)، مهرداد رنجبری(مدیر کمیته هماهنگی و پشتیبانی) و امیرحسین طالبی(مدیر کمیته روابط عمومی و رسانه) نیز انتخاب شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *