سایت دریافت آثار جشنواره موسیقی و استندآپ کمدی راه اندازی شد

سایت دریافت آثار جشنواره موسیقی و استندآپ کمدی راه اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از راه اندازی سایت دریافت آثار ارسالی به جشنواره موسیقی و استندآپ کمدی که با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برگزار می شود، خبرداد.

رضا کمالی زرکانی در گفت و گو با شرجی، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه این اداره کل در نظر دارد جشنواره موسیقی کیکنگ را با همکاری انجمن موسیقی استان هرمزگان و جشنواره استندآپ کمدی را با همکاری انجمن هنرهای نمایشی برگزار کند.

وی با بیان اینکه تمام مراحل این جشنواره از ارسال آثار تا برگزاری وداوری جشنواره از طریق فضای مجازی است، تصریح کرد: تمامی هنرمندان استان هرمزگان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه با همکاری مجله آنلاین فرهنگی هنری شرجی آثار باید به صورت فایل تصویری از طریق فضای مجازی ارسال شود، اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره موسیقی کیکنگ به آدرس https://sharji.me/kikang و جشنواره استندآپ کمدی به آدرس https://sharji.me/standup ارسال کنند.

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی نیز به صورت رسیتال تکنوازی و تکخوای کیکنگ هر هنرمند می تواند با سه اثر در این جشنواره شرکت کند و تعداد اعضا برای هر اجرا نباید بیشتر از یک نفر باشد و به آدرس https://sharji.me/kikang ارسال کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در جشنواره استندآپ کمدی نیز عنوان کرد: در این جشنواره هر شرکت کننده می تواند فیلم ارسالی خود را به مدت زمان حداکثر ۵ دقیقه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارد و به آدرس https://sharji.me/standup ارسال کند.

وی با بیان اینکه پانزده اثر برای مرحله نهایی انتخاب می شوند و در فضای مجازی برای داوری اثر برگزیده منتشر می شوند، اضافه کرد: اجرای پایانی به صورت زنده از فضای مجازی پخش می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در پایان گفت: مهلت ارسال آثار را ۲۹ اسفندماه سالجاری دانست.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید