مدیران شرجی با رئیس انجمن موسیقی هرمزگان دیدار کردند

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان گفت: من آمده‌ام تا با کمک تمامی اهالی موسیقی بتوانیم موسیقی هرمزگان را به جایگاه حقیقی خود بازگردانیم.

به گزارش شرجی، احمد پاداش در دیدار با مدیران مجله آنلاین شرجی با بیان اینکه فعالیت‌های تیم شرجی همواره زبانزد و شاخص بوده است، تصریح کرد: حضور چنین نیروهایی که بدون چشمداشتی سعی در ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر به ویژه در موسیقی استان هرمزگان داشته‌اند، سبب خوشحالی و کمک دهنده انجمن‌های فرهنگی و هنری برای پیشبرد اهدافشان است.

وی با اشاره به اینکه انجمن موسیقی آماده هرگونه همکاری و حمایت از کسانی است که در راستای اطلاع‌رسانی و تحرک فعالیت‌هایمان همراه و همگام باشند، اظهار کرد: انجمن موسیقی در دوره جدید قصد دارد در آنجاهایی ورود کند که تاکنون کسی ورود نداشته و مغفول مانده است.

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با بیان اینکه برگزاری مستر کلاس‌های ماهانه در جهت ارتقای بحث علمی و آموزشی جامعه موسیقی هرمزگان از مهم‌ترین اهدافی است که دنبال می‌کنم، خاطرنشان کرد: رایزنی برای حضور اساتید برجسته موسیقی کشور در استان هرمزگان نیز از اقداماتی است که از ابتدای حضورم بر مسند انجمن موسیقی استان هرمزگان دنبال کرده و می‌کنم.

پاداش با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی خلیج‌فارس و اقبال مناسب از آن، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره پتانسیل موسیقی استان هرمزگان را به رخ کشید و حضور داوران بین‌المللی در این جشنواره سبب شد تا این خاک خوردگان صحنه پی به شکوه موسیقی هرمزگان ببرند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست موسیقی اصیل هرمزگان مورد بی‌مهری قرارگرفته است، افزود: من آمده‌ام تا با کمک تمامی اهالی موسیقی بتوانیم موسیقی هرمزگان را به جایگاه حقیقی خود بازگردانیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اکنون با راه‌اندازی سامانه‌ای ویژه هنرمندان می‌توان به آینده وضعیت معیشت فعالین موسیقی هرمزگان امیدوار بود، اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف، برگزاری برنامه‌هایی در راستای معرفی موسیقی هرمزگان به‌تمامی نقاط کشور، اعزام گروه‌های منتخب به جشنواره‌های بین‌المللی، ساماندهی فعالیت فعالین موسیقی از دیگر برنامه‌های انجمن موسیقی هرمزگان است.

پاداش در پایان از تلاش‌های اعضای مجله آنلاین شرجی در پوشش تصویری و ویدئویی جشنواره موسیقی خلیج‌فارس تشکر کرد و از برگزاری مشترک دومین جشنواره موسیقی شرجی در نیمه اول سال جاری خبر داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید