برگزاری دومین جشنواره استانی فرهنگی هنری “ایثار” در جزیره هرمز

به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت اسلامی، دومین جشنواره استانی فرهنگی هنری “ایثار” دی ماه ۱۴۰۱ در جزیره هرمز برگزار می شود.

به گزارش شرجی، چهار اثر نمایشی و چهار قطعه سرود جهت حضور در دومین جشنواره استانی فرهنگی – هنری جزیره هرمز انتخاب شدند.

وحید امیری نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جزیره هرمز افزود: از مجموع ۵ اثر ارسالی در بخش نمایش و ۷ اثر ارسالی در بخش سرود، ۸ اثر از شهرستان های میناب، حاجی آباد و جزیره هرمز انتخاب شد.

وی به آثار نمایشی راه یافته به جشنواره اشاره کرد و افزود: نمایش ” نعمت” به کارگردانی حجت جعفر پور از حاجی آباد، نمایش ” آهوی باغ” به کارگردانی عبدالرسول دریا پیما، نمایش ” دمل ” به کارگردانی اسماعیل اوج، نمایش” می روم برمی گردم” به کارگردانی مصطفی شب تاری” از جزیره هرمز و نمایش” برخورد” به کارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان میناب به جشنواره راه یافتند.

در بخش آثار انتخابی سرود، گروه سرود ” نگین خلیج فارس” به سرپرستی حسین فرهادی، گروه سرود “انتظار” به سرپرستی محمد درویشی و دو گروه سرود خواهران “عاشقان ولایت” و ” دختر هرمز” به سرپرستی خانم زرنگاری از جزیره هرمز و گروه سرود ” بچه های آسمانی” به سرپرستی وحدانیت از شهرستان میناب می باشند.

گفتنی است: دومین جشنواره استانی فرهنگی – هنری ایثار ۲۲ و ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ به میزبانی جزیره هرمز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حوزه هنری، بسیج هنرمندان استان، بخشداری، اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی و شهرداری، اداره ورزش و جوانان و ناحیه سپاه مقاومت جزیره هرمز برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید