نمایش «ستوان آینیشمور» سومین اجرای دومین روز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان به روی صحنه رفت

نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی محمدغلامی اقتباس از نمایشنامه (مارتین مک دونا) و کارگردانی محمدغلامی از شهرستان بندرلنگه است به عنوان سومین نمایش صحنه ای در دومین روز جشنواره، در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه رفت.

به شرجی، در خلاصه نمایش «ستوان اینیشمور» آمده است: داستان این نمایشنامه، تصویری بسیار خنده دار و البته تأثربرانگیز از زندگی تروریستی به نام بهمن است که عواطف قربانیانش برایش هیچ اهمیتی ندارد و در عوض، به گربه ی خانگی اش بسیار وابسته است و به آن عشق می ورزد. زمانی که بهمن در حال بمباران غیرنظامیان است، گربه اش به دلایلی نامعلوم می میرد. پس از این اتفاق، خانواده و دوستان او در آینیشمور با تمام توان خود تلاش می کنند تا مرگ گربه و دلیل پشت پرده ی آن را از او پنهان کنند.

امیرحسین هوشنگی، متین رجائی، صدیق عبدالله پور، معراج صوغانی، بهناز یوسف زهی، طاها غلامی، محمدغلامی از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

دستیار کارگردان: سیدمحسن بحرینی

موسیقی: عباس خادمی

طراح صحنه: محمد غلامی، صدیق عبدالله پور، طاها غلامی

ساخت دکور: امیرکمالی پور، الناز ارمقی، یحیی پرخو

‌‌‌‌ طراح گرافیک: پدرام نادری

عکاس: سجاد رفسنجانی، عاطفه اسریپ

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرلنگه در ساعت ۱۸ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.

گفتنی است: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، ۳۰ آبان الی ۲ آذر ماه با حضور ۸ گروه نمایشی در بخش صحنه ای و ۷ گروه نمایشی در بخش خیابانی در پلاتو آفتاب، فرهنگسرای طوبی و مکان های عمومی سطح شهر بندرعباس برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *