اجرای نمایش «پروانه باش» در نخستین روز از سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی

در دومین سانس نخستین روز از سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، نمایش «پروانه باش» ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه ۷ اسفندماه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش شرجی،  گروه نمایش مشهد در بخش صحنه ای، نمایش »پروانه باش« را به کارگردانی مینا قهرمانی و نویسندگی لیلا بحری به روی صحنه برد.

در این نمایش، حسن قادری، آمنه حسن زاده، زهرا ناووشکی و مینا قهرمانی به ایفای نقش پرداختند.

تیم اجرایی نمایش «پروانه باش» را رضا آزادی ، طراحی دکور: مهدی شریفی، طراحی پوستر و بروشور: مرجان جلالی و طراحی لباس نیز لیلا بحری بر عهده دارند.

بیوگرافی کارگردان: مینا قهرمانی متولد سال ۱۳۶۶ ، آغاز فعالیت هنری از سال ۸۶ تاکنون، بازیگر تئاتر و تلویزیون، بازی در سریال تلویزیونی دارالشفا، بازی در برنامه تلویزیونی آبنبات چوبی، بازی در فیلم کوتاه آتل برگزیده جشنواره آگادیر مراکش و حضور این فیلم در جشنواره چنل کانادا، برنده جایزه اول بازیگری زن در نهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی؛ تئاترها: آنومی، کروموزوم، هتل، جرات یا حقیقت، دانی پاگالو، سلطان باغ بلور، جام شوکران ، عمو سیبیلو، غول بابا، یک قاب عکس ساده

این نمایش درباره دختری به نام ستاره است که به دلیل نوعی بیماری صعب العلاج در بیمارستان بستری است. تنها کاری که در طول روز انجام می دهد خواندن کتاب است. یکی از روزها ناگهان حال ستاره وخیم می شود و…

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی پس از پنج سال وقفه از ۶ تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در سه سالن تماشاخانه آفتاب؛ تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی در حال برگزاری می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *