• صفحه خانگی
  • >
  • خبرهای ویژه
  • >
  • رئیس انجمن هنرهای نمایشی: با همکاری شرجی برگ زرینی در دفتر هنرهای نمایشی هرمزگان رقم می زنیم

رئیس انجمن هنرهای نمایشی: با همکاری شرجی برگ زرینی در دفتر هنرهای نمایشی هرمزگان رقم می زنیم

رئیس انجمن هنرهای نمایشی از همکاری با مجله آنلاین شرجی در جهت گسترش و تحقق هرچه بهتر برنامه های این انجمن در سالجاری خبرداد.

به گزارش شرجی، حسین کریمی در نشست های تخصصی کارگردانان  تئاتر استان هرمزگان، افزود: با توجه به برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف تعیین شده با صحبت های صورت گرفته با تیم حرفه ای مجله آنلاین شرجی همکاری های مشترکی را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه جمع آوری بانک اطلاعاتی جامعه فعال تئاتر هرمزگان از مهمترین اقداماتی است که در جهت ماندگار و ثبت کردن زحمتکشان این عرصه در سالجاری در حال انجام است، اظهار کرد: سعی داریم با همکاری تیم شرجی برنامه های خود را به شیوه نوین اجرا کرده و به سمت حرفه ای شدن امورات انجمن هنرهای نمایشی پیش برویم.

کریمی در پایان با اشاره به اجرای برنامه و جشنواره های مشترک با مجله آنلاین شرجی در سالجاری، خاطرنشان کرد: امیدوارم این همکاری مشترک با همراهی جامعه تئاتر استان توام شود و شاهد ثبت برگ زرینی در فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی در سراسر استان هرمزگان باشیم.

در ادامه مدیر مجله آنلاین شرجی با بیان اینکه در این عرصه ورود کرده ایم تا تنها بتوانیم قدمی در جهت اتصال مردم با جامعه فرهنگی هنری استان هرمزگان برداریم، تصریح کرد: با نگاهی که در تیم شرجی وجود دارد به دنبال ساده سازی این ارتباط و به نوعی قرار گرفتن برنامه های فرهنگی هنری در سبد خانواده های هرمزگانی هستیم.

محمد جواد رسولی با اشاره به اینکه در این مسیر تنها هدفمان اعتلا فرهنگ و هنر هرمزگان بوده و هست، اضافه کرد: در طول یک دهه گذشته در زمینه موسیقی توانستیم با توجه به معیارهای مشخص شده حرکت کنیم و اکنون به دنبال اشاعه خدمت صادقانه و بی منت در تمامی عرصه های فرهنگ و هنر هستیم.

وی با بیان اینکه در این راه به همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و انجمن های هنری نیاز داریم، اظهار کرد: به طور قطع با صحبت های صورت گرفته با رئیس انجمن هنرهای نمایشی در سال جدید شاهد اتفاقات میمون و مبارکی خواهیم بود که برخی آن ها در سطح کشور برای نخستین بار رقم خواهد خورد.

رسولی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه ها و جشنواره های مرتبط از مهمترین برنامه های مشترک مان خواهد بود، عنوان کرد: امیدوارم با روحیه همکاری که در مجموعه هنرهای نمایشی استان به ویژه آقای کریمی وجود دارد به طور حتم این زمینه های همکاری در آینده توسعه خواهد یافت.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید