• صفحه خانگی
  • >
  • تئاتر
  • >
  • دومین دوره مسابقات فوتسال حام رمضان هنرمندان هرمزگان برگزار شد

دومین دوره مسابقات فوتسال حام رمضان هنرمندان هرمزگان برگزار شد

در حالی نخستین روز مسابقات فوتسال جام رمضان هنرمندان استان هرمزگان شب گذشته(۶ خرداد) برگزار شد که تیم‌های هنرمندان نفت و حوزه هنری موفق به شکست رقبای خود شدند.

به گزارش شرجی، در دیدار نخست از گروه اول تیم هنرمندان نفت موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ از سد تیم بینوایان عبور کند تا گام نخست را به لطف درخشش حسین اصیلی محکم بردارد.

تیم هنرمندان نفت که با ترکیب محمد حمزوی، وحید آزادبخت، حسین اصیلی، متین سلمانی، مجید جمعه پور، رضا آزاد دریایی، عبدالرضا سهرابی، بهنام بخشوده و تبم بینوایان با ترکیب نیما نبوی، هادی علیشاپور، عیسی سلطانی، سعید حسن‌زاده، محسن رضوانی، حسین رمضان نیا، یاشار محسنی، امیرحسین آبشناس و کمبوجیه پشت گل در این دیدار به میدان رفتند.

برای تیم نفت در این دیدار حسین اصیلی(پنج گل)، بهنام بخشوده، وحید آزادبخت و متین سلمانی و برای تیم بینوایان امیرحسین آبشناس، محسن رضوانی و کمبوجیه پشت گل موفق به گلزنی شدند.

همچنین در دومین دیدار روز نخست و از گروه دوم تیم جولاسک با ترکیب مصیب داوری، احسان رضایی، مجتبی جمشیدی، مجتبی بهمنی، مهدی میرزاده و معین میرزاده و برای تیم حوزه هنری سعید ناظری، سجاد بنارویی، مصطفی قاسمی، محمدرضا قاسمی، میعاد فرجی، اشکان فرزانه، پیمان بخشی، میعاد جهانی به میدان رفتند.

این دیدار در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۳ به سود تیم حوزه هنری به پایان رسید گرچه اخراج بازیکنان کلیدی جولاسک بر رقم خوردن این نتیجه تأثیر مستقیم داشت.

عکاس : ابرهیم جلالی

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید