• صفحه خانگی
  • >
  • سینما
  • >
  • اهدای جایزه ویژه جشنواره G-Short مالزی به فیلم «قرمز کوچک، آبی بزرگ»

اهدای جایزه ویژه جشنواره G-Short مالزی به فیلم «قرمز کوچک، آبی بزرگ»

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی اصغر بشارتی و سید حامد نوبری از جشنواره بین‌المللی جشنواره G-Short کشور مالزی جایزه ویژه هیئت‌داوران را گرفت.

 

به گزارش شرجی، فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی اصغر بشارتی و سید حامد نوبری جایزه ویژه هیئت‌داوران را از جشنواره بین‌المللی G-Short کشور مالزی کسب کرد.

تهیه‌کنندگی، تصویربرداری و صدابرداری این فیلم کوتاه بر عهده اصغر بشارتی بوده و سید حامد نوبری نویسندگی این اثر را عهده‌دار بوده است.

این فیلم کوتاه پیش‌تر نیز در دومین حضور بین‌المللی خود موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه هیئت‌داوران از جشنواره منطقه‌ای «آب و انرژی» شده است.

مدت‌زمان این فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه است و اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه آن توسط منصور وحدانی انجام پذیرفته است و امین اردانی، صداگذار، سمیر امیدوار، بازیگر و یونس دهقانی، طراحی پوستر این فیلم را عهده‌دار بوده‌اند.

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» با رویکرد محیط زیستی به مشکلات و بحران‌های ناشی از کم‌آبی و آثار آن بر زندگی موجودات می‌پردازد.

«قرمز کوچک، آبی بزرگ»  از میان ۳۷ کشور حاضر در این جشنواره و تعداد ۷۰۰ فیلم توانست این عنوان را کسب کند و همچنین نامزد دریافت بهترین کارگردانی نیز شده است.

گفتنی است، جشنواره G-Short مالزی یک جشنواره فیلم کوتاه است تا تخیل و امکاناتی که یک فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای می‌تواند ایجاد کند را جشن بگیرد. شعار این دوره این جشنواره بین‌المللی، «کوتاه اما قدرتمند» نام‌گذاری شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید