همکاری حوزه هنری هرمزگان و مجموعه فرهنگی ” بوکتاب ” بندرعباس

حوزه هنری هرمزگان و ” بوکتاب ” ضمن ایجاد فضایی برای علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به مقوله کتاب و کتابخوانی، ظرفیت بسیار مناسبی را برای یادگیری آنان فراهم خواهند نمود.
به گزارش شرجی ، انوشیروان پیش داررییس حوزه هنری استان هرمزگان با حضور معاونت فرهنگی ، مسئول واحد آفرینش های ادبی و مسئول کانون داستان کودک ونوجوان حوزه هنری از مجموعه « بوکتاب»، دومین فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی کشور در بندرعباس بازدید کردند.
رییس حوزه هنری استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت : اهمیت کتاب و مطالعه در پیشرفت و تعالی فرد و جامعه بر کسی پوشیده نیست . وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت بهره برداری از این مجموعه فرهنگی و هنری را برای مردم فراهم کرد، افزود: جامعه هنری با توجه به برد تاثیرگذار خود می تواند از این فضا به نحوه احسن در راستای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی و ایجاد نشاط در میان کودکان و نوجوانان بهره برداری کند.
پیش دار با بیان اینکه بی تردید کتابخانه، یک مرجع فرهنگی تلقی می شود، گفت: نقش این مرجع فرهنگی این است که با قرار دادن افکار، عقاید و اندیشه های خلاق در کنار یکدیگر، وسیله ای برای ایجاد علاقه به مطالعه و تحقیق را در بین افراد جامعه بوجود آورد.
وی در پایان گفت : با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در زمینه کودک و نوجوان ، از این فضای فرهنگی به نحو مطلوب در زمینه آموزش و یادگیری کودکان و نوجوانان استفاده خواهیم نمود.

ارسال خبر: یوسف جمشیدی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *